Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 25

„Cadillac“ paruošė stiprią reklamos kampaniją savo sportiškam sedanui ATS

Kaip teigia „Cadillac“, naujasis vidutinės klasės sedanas ATS sukurtas, kad užkariautų pasaulį. Reklamose rodoma, kaip šis automobilis keliauja aplink pasaulį ir susidoroja su viso pasaulio keliais.
Naujasis Cadillac ATS
Naujasis Cadillac ATS / Gamintojo nuotr.

Ar didelis iššūkis apkeliauti pasaulį ir sukurti reklamą? Tokiam gigantui kaip „General Motors“ tai juokų darbas. Kur kas sunkesnė užduotis, nuversti nuo kalno viršūnės vokiškus automobilius, su kuriais kariauti ir sukurtas ATS. Šis sportiškas sedanas turėtų sudaryti stiprią konkurenciją „Audi A4“, „Mercedes-Benz C-class“ ir 3-ios serijos BMW.

Šios „Cadillac ATS“ reklamos pasirodys per Londone vyksiančių olimpinių žaidynių atidarymą. Taigi, pasaulio užkariavimui, panašu, pasiruošta neblogai. Sukurtas geras automobilis, kuris tinka visoms pasaulio rinkoms, o jo reklamą matys visas pasaulis, stebintis olimpinių žaidynių atidarymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos