Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 04 03

„Caparo T1“ sutiko savęs vertą vairuotoją

Pragaro automobilis – kitaip ir nepavadinsi šio „Caparo T1“ automobilio. Ir štai jis sutiko savęs vertą vairuotoją – Mika Hakkineną.
„Caparo T1“ – velnio mašina
„Caparo T1“ – velnio mašina / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Caparo T1

Du kart pasaulio „Formulės-1“ čempionas Mika Hakkinenas nepabijojo sėsti už jo vairo. Negana to, jis pasiėmė ir vieną keleivį. Kad ir koks drąsus šis keleivis – jo rankos turėtų drebėti dar ir dabar.

Unikali šio automobilio konstrukcija leidžia vienam keleiviui įsitaisyti kairėje pusėje šiek tiek už vairuotojo. Pakankamai greitoje Gudvudo lenktynių trasoje Didžiojoje Britanijoje tai turbūt karščiausia sėdynė.

Mika Hakkinenas po pasivažinėjimo sakė, kad jis išspaudė tik kokių 50 proc. automobilio galimybių. Pasak jo, šioje trasoje „Caparo“ jautėsi kaip „Formulės-1“ automobilis jaustųsi WRC ralio etape.

Trumpai apie šią velnio mašiną. Jį sukūrė buvę „McLaren“ kompanijos inžinieriai dirbę prie legendinio F1 automobilio. T1 dizainas yra įkvėptas „Formulės-1“ automobilio. Jis, be jokios abejonės, yra artimiausias dalykas formulės bolidui galintis važiuoti paprastais keliais.

„Caparo“ kompanija teigia, kad per metus yra pajėgi pagaminti apie 25 tokius automobilius. Kiek jų pagaminta nuo gamybos pradžios 2008 metais, neatskleidžiama.

Būdamas ypač lengvas (470 kg) ir turėdamas galingą variklį (3,5 litro V8 575 AG), jis savo dinaminiais parametrais pasaulyje lygių neturi. Maksimalus greitis – 330 km/h, iki šimto km/h – per 2,5 sek., nuo 0 iki 160 km/h – per 4,9 sek.

Beje, bandydamas šio automobilio prototipą avarijos ir sužalojimų neišvengė ir daugkartinis kėbulinių automobilių lenktynių BTCC čempionas ir „Fifth Gear“ laidos vedėjas Jasonas Plato. Po avarijos jis pasakė: „Staiga dingo galia, o iš galinės automobilio dalies pradėjo veržtis dūmai. Paspaudžiau stabdžius ir sulėtinęs greitį iš jo iššokau. Tiesa, greitis buvo per didelis.“

VIDEO: Caparo T1 driven by Mika Hakkinen

Čia prasideda testas:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos