Bendro šių dviejų kompanijų darbo vaisius pramonėje turėtų pasirodyti 2016-aisiais. Tačiau netolimoje ateityje „Caterham“ planuoja išleisti kompaktišką automobilį ir visureigį, kurį įmonės vadovas Tony Fernandesas apibūdino, kaip stambų žaidėją rinkoje.
Visgi, ne Europos rinkoje, o Azijoje. Masinės gamybos „Caterham“ mašinos turėtų pasirodyti kiek vėliau nei 2016-aisiais. Abu modeliai bus projektuojami su stipria „Renault“ koncerno pagalba.
Remiantis „Reuters“ naujienų agentūros pateikiamais duomenimis, Azijos valstybėse „Caterham“ bei „Renault“ tikisi sulaukti tokio dėmesio, kaip „Range Rover Evoque“. Pagal gamintojų planus, naujieji automobiliai būtų surenkami keliose vietose, tačiau paskutiniai surinkimo darbų etapai turėtų būti vykdomi šalyse, kur šios mašinos būtų parduodamos.
Neįvardijamas „Renault“ atstovas patvirtino tokius abiejų šalių („Renault“ ir „Caterham“) planus ir pridūrė, kad tai neturi jokių ryšių su sportinių automobilių divizija „Alpine“.
Akivaizdu, kad „Caterham“ kompanijai neužtenka tenkintis vien sportinių automobilių gamintojo vardu. Jie pagal tą patį receptą, kaip ir „Lotus“ surinkinėja sportiškus „Seven“ modelius.