Visus šiuos automobilius vienija vienas faktas – visi jie yra tikros vairuotojo mašinos, pagamintos pagal 50 metų senumo „Lotus 7“ automobilio formulę. Visi jie yra lengvi, galu varomi, tikslūs ir lengvi. Ypatingam vairavimo malonumui pasiekti pakanka ir 1,4 litro modelio.
Taigi, ką naujo sugalvojo „Caterham“ inžinieriai? Galime sakyti – nieko. Ketvirtadienį pristatytas „Roadsport 125 Monaco“ yra ne inžinierių, o rinkodaros komandos darbas. Jei lygintumėm su paprastu „Roadsport“ – rasime tą patį variklį, tą pačią pakabą ir t.t.
„Caterham Roadsport 125 Monaco“ skirtumai matomi plika akimi. Šlifuoto aliuminio apdaila, raudonos ir baltos spalvos juosta, besidriekianti automobilio šonu ir „Monaco“ užrašai.
Kaip ir minėjome, techniškai tai tas pats „Roadsport“ modelis – 1,6 litro „Ford“ variklis, pasiekiantis 125 Ag, sujungtas su penkių pavarų mechanine greičių dėže. Automobilio gamintojai laikosi griežtų kompanijos taisyklių dėl svorio – jo masė tėra 550 kg. Iki 100 km/val. per 5,9 sek. ir 227 Ag vienai tonai.
„Roadsport 125 Monaco“ kainos prasideda nuo 89 tūkst. Lt, bet pirmiesiems dvidešimčiai pirkėjų „Caterham“ padarys 5500 Lt nuolaidą. Paskubėkite!