Atrodo, kad „Chevrolet“ nemeluoja – koks kitas kabrioletas turi 572 AG, 754 Nm, 6,2 l V8 variklį su turbina? Tai – didesni skaičiai net už „Ford Shelby GT500“ kabrioletą.
Visa tai leidžia šiam kabrioletui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sek. ir pasiekti maksimalų 295 km/val. greitį.
„Chevrolet“ teigia, kad jie vardan kabrioleto kėbulo tipo neaukojo gerų automobilio valdymo savybių – visa modelio pakaba yra sustiprinta, kėbulas sutvirtintas daugiau taškų nei kupė. Šis „Camaro“ turi magnetinę automobilio aukščio kontrolę ir aktyvią galios valdymo sistemą (liaudiškai tariant, amerikietiškas ir kiek patobulintas ESP variantas).
Kada jis bus prekyboje? Kitų metų vasarą. Tiesa, šis modelis turi vieną negerumą – greičiausias serijinis kabrioletas pasaulyje bus parduodamas tik JAV rinkoje. Europiečiai gaus nebent second-hand (iš antrų rankų) automobilius.