Karštasis „Chevrolet“ atitiks standartinius šio tipo hečbekų parametrus – jis turi mažalitražį variklį (1,4 l), turi turbiną, komplektuojamas su mechanine arba automatine transmisija, motoras nepasižymi niutonmetrais (199 Nm). Viena bėda – nepasižymi jis ir arklio galiomis – 136 (net ir lyginant su šiuolaikiniais „hot hatchais“, tai nėra daug).
Amerikiečiai teigia, kad jų hečbekas konkuruos su „Renault Clio Sport“ ir „Ford Fiesta ST“. Dėl pastarojo galima sutikti, tačiau dėl prancūzo kyla abejonių... „Clio Sport“ turi dviejų litrų variklį su 200 AG. 50 proc. daugiau nei amerikietis.
Bet kokiu atveju, „Chevrolet“ tikisi rasti savo pirkėją. Europoje jie vadinsis „Aveo RS“, užjūryje – „Sonic RS“. O ar jis bus kam nors reikalingas, galėsime prognozuoti išvydę jo kainą. Ir jos skirtumą, lyginant su paprastu „Aveo“. Na, dar reikėtų techninių duomenų – jų „Chevrolet“ taip pat dar nepateikė.
„Chevrolet“ ketinimai matyti iš jų reklaminės kampanijos – pasitelkę Robą Dyrdeką, keletą savo siužetų anksčiau filmavusį kartu su Kenu Blocku, „Chevrolet“ bando įsiteikti amerikiečiams.