Kanadoje gaminami vienatūriai nuo konvejerio ims riedėti jau 2010 metų pabaigoje. Gamintojai nepatingėjo visiškai pakeisti automobilio išorės, o po variklio dangčiu rasime ir naują agregatą. Šis yra tylesnis, o svarbiausia, kad taupesnis už 3,3 l ir 3,8 l variklius. Tai „Pentastar“ V6 tipo variklis, išvystantis 286 AG (352 Nm). Na, amerikiečiai taupumą, matyt, suvokia kitaip nei Europos gamintojai, bet galime teigti, kad pasaulio finansų krizė gamintojus už Atlanto privertė taisyti klaidas. Lauksime duomenų apie degalų sąnaudas.
Automobilio komplektą papildys saugumo funkcijos, tokios kaip: šoninių veidrodėlių aklos zonos kontrolė ir balsu valdoma multimedija. Be abejo, visi norintys salone turės kelis monitorius, galimybę prisijungti „Apple“ gaminius ir kitus smulkius, bet malonius privalumus.