Prancūzai su šiuo prototipu, debiutavusiu Frankfurto automobilių parodoje, pristato naujų C linijos modelių kėbulo formas bei dizaino tendencijas. Komfortiško, praktiško ir intuityvaus koncepto bruožus matysime ateities „Citroen“ automobiliuose.
Prototipo priekyje sumontuoti žibintai šiek tiek primena naująjį „C4 Picasso“. Tuo tarpu automobilio viduje dominuoja sąlyginai primityvus salonas. Iš pirmo žvilgsnio, sunku patikėti, kad tai – vienas ir tas pats automobilis, mat kontrastas tarp modernios išvaizdos ir kuklaus, o galbūt net ir retro stiliaus salono – labai didelis. Juokas juokais, tačiau dvi sėdynių eiles prancūzai pavadino sofomis, todėl reikia tikėtis, kad jos bus labai patogios.
Gamintojas akcentuoja, kad automobilis turi pakankamai aukštą, 21 cm provėžą, tačiau bendras mašinos aukštis siekia vos 153 cm.
Gale „Citroen“ dizaineriai sumontavo LED žibintus, tačiau žiūrint į juos, susidaro įspūdingas trimačių žibintų efektas. Toks vaizdas, lyg žiūrėtumėte į šviesų tunelį. Analogiški sprendimai jau pritaikyti naujiems DS3 bei C4 modeliams.
Viduje esantis užrašas „Zero Emission“ byloja, kad šis prototipas pasižymi ir pažangia „Citroen“ suprojektuota suspausto oro hibridine technologija. „Hybrid Air“ sistema ne tik sumažina degalų sąnaudas iki 3l/100 km, bet ir yra gerokai pigesnė, kompaktiškesnė, nereikalauja brangių bei sunkių baterijų ir nesuvaržo salono erdvumo. Negana to, gamintojas tikina, kad šių agregatų eksploatacija yra žymiai pigesnė nei įprastų hibridų su elektros motorais.