Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius prancūzai pardavė 263 347 automobilius ir Senajame žemyne pagal pardavimų apimtis užima septintą vietą. Pirmoje – „Volkswagen“, pardavę 504 772 vienetus.
Anot „Citroen“ atstovų, jiems nėra svarbiausia parduoti penkis ar šešis milijonus automobilių per metus siekiant išgyventi. Šis pareiškimas buvo simbolinis atsakas į „Fiat“ vadovo Sergio Marchionne komentarą, jog norint išlikti rinkoje, esant dabartinei ekonominei situacijai, reikia parduoti 5,5-6 mln. automobilių per metus. Tuo tarpu prancūzai tvirtina, jog sutelks dėmesį ties kiek kitokia strategija – planuojama ieškoti bendrų sąlyčio taškų su „Ford“ ir BMW, panaudojant jų gaminamas pavarų dėžes bei variklius. Kitaip tariant, „Citroen“ sieks sutaupyti brangiausių sudėtinių dalių sąskaita.
Nors prancūzų gamintojai ir turi ketinimų tapti trečiais pagal dydį Europoje, visgi pagrindiniu prioritetu skelbia orientavimąsi į naujų modelių kūrimą.
Pagrindinėje nuotraukoje - „Citroen C-Sportlounge“ koncepcija.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą