Naujas kondicionierius, skirtas automobilių salono vėsinimui, vadinamas „R-1234yf“. Jį šiuo metu naudoja „Cadillac“, „Chevrolet“, „Buick“ ir GMC. Tačiau „Daimler“ teigia, kad jis yra nesaugus, nes esant aukštam slėgiui, gali užsiliepsnoti. Gamintojas skelbia, kad įvykus avarijai, kondicionavimo sistema gali tapti nesandari ir iš jos prasiskverbusi „R1234yf“ medžiaga gali užsiliepsnoti, patekusi ant įkaitusios dujų išmetimo sistemos. Beje, pastaroji medžiaga yra kur kas draugiškesnė gamtai, nei ta, kurią šiuo metu naudoja „Daimler“.
Tuo tarpu „Daimler“ teigia, kad ir toliau naudos kiek senesnę ir pavojingesnę „R-134a“ medžiagą. Teigiama, kad ji jau laiko patikrinta ir pakankamai saugi. Bet mokslininkai atkerta, kad „Daimler“ abejonės dėl „R-1234yf“ yra iš piršto laužtos. Pastaroji medžiaga užsiliepsnoja taip pat sunkiai, kaip ir ta, kurią naudoja „Daimler“. Abi medžiagos gali užsiliepsnoti tik esant 900 laipsnių temperatūrai. Šias medžiagas sunku uždegti net esant elektros kibirkštims.