Nors kol kas nežinoma kokie automobiliai bus gaminami naudojant šį vardą, tačiau vieną aišku – jie bus itin pigūs. Kaip pranešama, „Datsun“ atgims su dviem naujais automobiliai, kurių kaina turėtų būti apie 8000 tūkst. litų. Žinoma, šie automobiliai Europos rinkos nepasieks, nebent bus stipriai modifikuoti. Tokiu atveju didėtų ir kaina.
Pagrindinėmis „Datsun“ rinkomis turėtų tapti Indija, Rusija ir Indonezija. Būtent čia juntamas didžiausias pigių automobilių poreikis. Kol kas sunku prognozuoti, kaip seksis „Datsun“, nes mes jau matėme, kokį fiasko patyrė indai, pristatę savo pigųjį „Tata Nano“, kuris, nors ir pigus, tačiau pasirodė niekam nereikalingas. Tačiau, kitąvertus, „Renault“ su „Dacia“ prekės ženklu parodė, kad toks verslo modelis gali būti ypač sėkmingas.