„i40“ universalas debiutavo kiek anksčiau, Ženevos automobilių parodoje. Kaip korėjiečiai ir žadėjo, sedano ilgai laukti neteko. Abu automobiliai sukurti Vokietijoje įsikūrusiame „Hyundai“ technologijų centre.
Šis D segmento modelis ne vienu savo komponentu dalinasi su JAV rinkai skirta „Sonata“. Bet varikliai sustyguoti pagal Europoje galiojančias ekologines normas. 1,7 litro dyzelis turės dvi modifikacijas – 113 AG ir 134 AG. Jei mėgstate benzininius, bus 1,6 litro 133 AG ir 2,0 litro 175 AG pasirinkimai.
Visiems varikliams siūloma šešių pavarų mechaninė dėžė. Galingesniems dyzeliniams – ir šešių pavarų automatas.
Apie greitį ir dinamiką čia reikėtų kalbėti tyliai, tik dviejų litrų benzininis variklis iki šimto įsibėgėja greičiau nei per 10 sek.
Gamintojo nuotr./„Hyundai i40“ sedanas |
Gamintojo nuotr./„Hyundai i40“ sedanas |