Konceptinis modelis įspūdingas visais atžvilgiais. Visus jis stebina savo gabaritais, neretai lenkiančiais net ganėtinai stambiu automobiliu laikomą „Volkswagen Touareg“. Šiame beveik 5 metrų ilgio automobilyje, priklausomai nuo komplektacijos, gali patogiai įsitaisyti 6 arba 7 žmonės.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue“ |
Tikėtina, kad prasidėjus masinei šio modelio gamybai, tai bus didžiausias SUV klasės atstovas, matmenimis galintis laisvai konkuruoti su didžiaisiais JAV visureigiais. Dėsninga ir tai, kad šis modelis bus skirtas JAV ir Kanados rinkai. Tikėtina, Europoje jo neišvysime. Na, nebent importuotą savanoriškai.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue“ |
Elektrinės dalies akumuliatorius bus galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros tinklo.
Techninė įranga taip pat nemažiau įspūdinga. Automobilio ratus suka dyzelinis ir du elektriniai varikliai, prie DSG transmisijos galima prijungti papildomą elektra valdomą pavarą.
Teigiama, kad visas šis kompleksinis pavaros mechanizmas gali išvystyti iki 225 kW/306 AG pajėgumą, iki 700 Nm sukimo momentą, o nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgės per 7,2 sek. (0-100 km/val – 7,5 sek.).
Be to, „Volkswagen“ inžinieriai gali pagrįstai didžiuotis ne tik didele variklio galia, bet ir ekonomiškumu. Vien tik elektra varomas šis automobilis galės nuvažiuoti iki 14 mylių, vertinant standartiniu JAV bandymų ciklu arba 33 kilometrus vertinant pagal standartinį Europos bandymų ciklą NEDC.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue“ |
Veikiant dyzeliniam varikliui taip pat žadamas iki šiol negirdėtas ir tokios klasės automobiliui sunkiai įtikėtinas ekonomiškumas. Tikimasi, kad važiuojant hibridine pavara, šio automobilio degalų vidutinės degalų sąnaudos, išreikštos neseniai įvestu ekonomiškumo ekvivalentu, bus maždaug 89 mylios su vienu galonu dyzelino. Vertinat pagal europietiškąją metodiką, – maždaug 2,6 litro dyzelino 100 km kelio.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue“ |