Jame sumontuotas 150 kW galios elektrinis ir 6,7 litro dyzelinis varikliai. Gamintojas teigia, kad elektrinis variklis pastebimai sumažina dyzelinio variklio krūvį.
„DIWA hybrid“ sistema generuoja 389 AG ir 1800 Nm sukimo momentą – daugiau nei reikia šiam ilgam autobusui užtikrintai judėti miesto ritmu.
„Maxwell“ kompanijos pagaminti 0,5 kWh talpos elektros kondensatoriai galios gauna regeneruojant stabdymo energiją. Šio „Solaris“ autobuso nereikia pakrauti iš elektros tinklo. Tai nėra pati moderniausia sistema, tačiau pakrovimo iš tinklo idėją konstruktoriai atmetė labai greitai – autobusas vos ne 24 val. per parą kursuos miesto gatvėmis ir apie stovėjimą pasijungus prie elektros tinklo nėra ko galvoti.
Lyginant su tik dyzeliniu kuru varomu tokiu pat autobusu, hibridinis pasunkėjo tik 595 kg. Jo gamyba prasidės šių metų viduryje. Kaina oficialiai neskelbiama.