Studento pristatyta stabdžių sistema nurungė jo konkurentų darbus. Teigiama, kad Roberto Antonio Pace‘as už šį projektą buvo apdovanotas pinigine 7500 svarų (32 tūkst. Lt.) premija.
Pace‘o pristatytą stabdžių sistemą sudaro neįprastos formos vėdinami diskai bei kiek kitokie stabdžių suportai. Jų veikimo principas nėra sudėtingas. Tai – lyg atvirkštinis būgninių stabdžių mechanizmas – diską gniuždo jį spaudžiančios kaladėlės, taip sukeldamos didelę trinties jėgą.
Teoriškai, cilindro formos stabdžių diskas stabdant įkais mažiau nei įprastų stabdžių diskas. Teigiama, jog tai automobiliams suteiktų geresnį sistemos efektyvumą bei užkirstų kelią ankstyvam stabdžių perkaitimui. Pace‘as tikina, kad mažesnio skersmens cilindro formos stabdžių diskai gali būti gerokai mažesni už įprastus diskus, o tai leistų gamintojams savo automobiliuose sutaupyti svorio.
„McLaren“ kompanijos vyriausiasis inžinierius Neilas Pattersonas akcentavo, jog šis sprendimas jam paliko didžiausią įspūdį per visą stabdžių sistemos evoliuciją. Tai lėmė sprendimą gabų studentą pripažinti konkurso nugalėtoju.
Neskaitant piniginės premijos, Kingstono Universiteto studentui bus pasiūlyta atlikti penkerių mėnesių praktiką tokiose kompanijose, kaip „Jaguar Land Rover“, „McLaren Automotive“, „Peugeot“, „Škoda“ bei „Toyota“.
Ne paslaptis, jog daugumoje Didžiosios Britanijos universitetų studentai mokytis motyvuojami atliekant itin įdomius projektus, o laboratorinių darbų metu dirba net ir su tokioms automobilių pramonės retenybėmis, kaip „Porsche 917“.