Tai reiškia, kad už 55 tūkst. JAV dolerių (apie 146 tūkst. Lt) įsigiję tokį „Camaro“ turėsite gamykliškai balta spalva nudažytą kėbulą, aprūpintą NHRA serijos traukos lenktynėms homologuotais saugos lankais, stipresniais pakabos elementais, dideliais stabdžiais bei itin tvirta priklausoma galine pakaba (vientisu „tiltu“). Kiekvienas toks automobilis bus apautas „Bogart“ ratlankiais bei specialiomis „Hoosier“ padangomis.
Viduje bus sumontuota sportinė sėdynė, sportinis vairas, reikalavimus atitinkantis jungiklių blokas su gesinimo sistema. Kėbulas iš vidaus aptraukas juoda kilimine danga, specialiais durų apmušalais.
„Chevrolet“ tiki, kad tokį automobilį traukos lenktynėms bus ruošti gerokai patogiau ir galbūt pigiau – pirkėjams taip pat bus siūloma įsigyti ir „Chevrolet Performance“ divizijos paruoštus variklius, tačiau tikėtina, kad entuziastai agregatus pasirinks iš ne pirmos jaunystės naudotų „Corvette“ ar panašių automobilių.