Apie šiuos automobilius jau girdėjome neva per klaidą išplatintame laiške. Nekeista, gandai pasitvirtino – „Lotus“ oficialiai pristatė du naujus „Evora“ modelius.
Visų pirma, „Evora S“. Patobulinę jame montuojamą „Toyota“ V6 variklį britai iš jo išspaudė 345 Ag – 69 Ag daugiau nei ne „S“ modelio „Evora“. Galingesnis variklis – didesni greičiai. Nuo 0 iki 100 km/h per 4,8 sek ir 275 km/h maksimalus greitis. Negana to, automobilyje bus „Sport“ mygtukas kurio paspaudimu vairuotojas galės paaštrinti akceleratoriaus pedalo jautrumą ir įjungti išmetimo sistemos sportinį rėžimą. Tai pat, sportiniu rėžimu dirbs ir elektroninė stabilumo sistema.
Šiek tiek kitokio charakterio kitas „Evora“ modelis IPS. „Lotus“ sukurta automatinė pavarų dėžė IPS šifruojasi „Intellligent Precision Shift“. Ji turi visiškai automatinį ir mechaninį rėžimą, kurio metu vairuotojas pavaras galės perjungti ant vairo kolonėlės sumontuotais mygtukais. Papildomo svorio automobiliui ji nepridės – IPS dėžė sveria tiek pat kiek mechaninė.