Bendra automobilio galia tokiu atveju būtų 360 AG bei 610 Nm. Palyginus su dabartiniais 370Z skaičiais: 331 AG ir 366 Nm, patobulėjimas būtų stiprus.
Negana to, vidutinės tokio modelio benzino sąnaudos nesiektų nė aštuonių litrų. Jau greitai norint turėti galingą automobilį, nereikės susitaikyti su didelėmis jo kuro sąnaudomis – o tai visai „fainas“ dalykas.
Bet tai – dar ne viskas. „Nissan“ taip pat svarsto apie dyzelinį variklį, kurio kandidatūra – trijų litrų turbodyzelinis „BlueTEC“ technologiją, mažinančią automobilio išmetamų nuodingų dujų emisiją, naudojantis motoras, šiuo metu talpinamas į „Mercedes-Benz GL“ džipus. Tokia jėgainė turėtų 211 AG ir 540 Nm.
Taip pat yra nemaža galimybė, kad „Nissan“ ateinančią savo Z automobilio kartą siūlys leisdami pirkėjams pasirinkti iš dyzelinio, benzininio ir hibridinio modelių. Toks variantas pirkėjams, žinoma, būtų pats idealiausias, tik ar nuspręs „Nissan“ pasielgti būtent taip?