Automobilyje bus montuojamas 2,0 l TDI turbodyzelinis variklis, išvystysiantis 170 AG bei pasieksiantis 350 Nm sukimo momentą. Maksimalus šiuo motoru varomo „Audi TT" kupė greitis - 226 km/val., o kabrioleto - 223 km/val. Iki 100 km/val. atitinkamai įsibėgėjama per 7,5 s ir 7,6 s.
Vis dėlto, svarbiausia, jog važiuojant kombinuotu ciklu 100 km kelio šis „Audi TT" sunaudos vos 5,3 l dyzelino (kabrioletas - 0,2 l daugiau). Dar viena labai svarbi šio dyzelinio sportinio automobilio savybė - garsioji „Audi Quattro" sistema, visi keturi varomieji ratai. Galia priekiniams ir galiniams ratams paskirstoma santykiu 85:15.
Pageidaujant pirkėjui, visi „Audi TT" modeliai gali būti komplektuojami su „Audi Magnetic Ride" sistema, kuri įgalina automobilio pakabą automatiškai prisitaikyti prie kelio dangos sąlygų.
Priminsime, jog šiuo metu „Audi TT" pirkėjai gali rinktis tik iš dviejų benzininių variklių - 3,2 l VR6 motoro, išvystančio 247 AG, bei 2,0 l keturių cilindrų agregato, turinčio 197 AG. Vasaros pradžioje salonuose pasirodys ir TTS versija su 2,0 l TFSI varikliu, pasiekiančiu 268 AG.
Oficialiai nepatvirtintais duomenimis, „Audi" ruošią dar vieną pagerintą modelį, TT-RS, su 2,5 l 345 AG motoru.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą