Žinoma, kitų šio modelio parametrų lyginimas su „California“ būtų kiek nesąmoningas, tačiau „Brabus 800 Widestar“ įsibėgėjimas daro įspūdį. 4 sekundės automobiliui, sveriančiam daugiau nei 3 tonas! Juk pagal svorį jam nedaug trūksta iki C1 kategorijos sunkvežimio!
Ties šiuo modeliu „Brabus“ padirbėjo rimtai. Variklis, naudojamas šiame džipe, teoriškai paimtas iš MB S600. Bent jau taip teigiama gamintojo pranešime.
Kodėl teoriškai? Į S600 montuojamas variklis yra V12 išdėstymo ir 5.4 litro darbinio tūrio, o šiame džipe jo kubatūra padidinta iki 6.3 litro. Kol kas nepateikiama daugiau informacijos, tačiau tikėtis, kad papildomi 0.9 litro buvo gauti pritaikius kokį „stroker kit“ (lietuviškai tai iš dalies galima būtų pavadinti stūmoklių prailginimu „iš apačios“, tačiau tikslaus vertimo šiam retai sutinkamam daiktui nėra), nelabai įmanoma.
Bet kokiu atveju, su varikliu padirbėta neblogai. Toli gražu ne kiekvieno sunkvežimio turimas keturženklis sukimo momentas šiame „Brabus“ modelyje siekia net 1420 Nm! Tiesa, saugodami transmisiją, inžinieriai jį elektriniu ribotuvu sumažino iki 1100 Nm. Ir visas šis smagumas prasideda jau nuo 2100 aps./min.!
Arklio galios šiame modelyje įvertintos dviem nuliais. Ir su aštuonetu priekyje. Išvertus į žmonių kalbą – 800 AG prie 5500 aps./min. Nei daug, nei mažai – tiesiog daugiau nei visi „Ferrari“ ar „Lamborghini“. O čia juk „paprastas“ džipas!
Visa ši beprotiška galia į keturis varomuosius ratus bus perduodama penkių pavarų automatinės transmisijos pagalba. Įdomu, atsiras žmonių, kuriems 1100 Nm bus per mažai ir jie vis dėlto „nusiims“ sukimo momento ribotuvą?
Tačiau „Brabus 800 Widestar“ Vokietijos autostradose atsiliks nuo „eilinių“ BMW M3 ir kitų automobilių, kurių maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val. – šis džipas gavo ribotuvą, neleidžiantį jam lėkti daugiau nei 240 km/val. greičiu. Jį pašalinus, „Brabus“ galėtų įsibėgėti iki 270 km/val.
Besiseilėdami apie automobilio techninius parametrus, pamiršome paminėti išorę. Nors čia – viskas matoma nuotraukose. Atnaujinti buferiai bei platesni sparnai, po kuriais drąsiai tilps nuo 20 iki 23 colių skersmens ratlankiai, kurie bus montuojami ant šio modelio. Tai – lyg ir visi išoriniai patobulinimai, leidžiantys „Brabus 800 Widestar“ atrodyti dar agresyviau nei jo pirmtakui „Mercedes-Benz G“.