Ilgas, dar lengvesnio bei egzotiškesnio, „Gallardo“ pavadinimas simbolizuoja gamintojo bei „Blancplain“ įmonės bendradarbiavimą.
Tačiau iš išorės šis modelis beveik nepasikeitė, o net ir pavadinimo istorija atrodo jau kažkur girdėta... Mat, 2010-ųjų Paryžiaus automobilių parodoje „Lamborghini“ pristatė „LP570-4 Blancplain Edition“ versiją, kuri buvo nudažyta juoda spalva, o jos galinę dalį puošė masyvus bei iššaukiantis aptakas. Šis modelis svėrė 1340 kg.
Galbūt nuskambės keistai, tačiau naujausia „Gallardo“ versija sveria lygiai tiek pat, kiek ir 2010-aisiais, pristatyta Paryžiaus parodoje, o iki 100 km/h įsibėgėja per tą patį laiko tarpą – 3,4 sekundės. Tokius rezultatus leidžia pasiekti V10 variklis su 570 AG bei visų varančiųjų ratų važiuoklė.
Po tokių gamintojo sprendimų, galima prieiti prie išvados, jog „Lamborghini“ iš visų jėgų stengiasi pasipelnyti iš senstančio „Gallardo“. Tačiau net ir tokiu atveju, pykti ant šio superautomobilių gamintojo – nereikėtų.
„TeamSpeed“ teigimu, „Super Trofeo Stradale“ kėbulas yra nudažytas „Rosso Mars“ raudona spalva, tuo tarpu tikėtina, jog 150 šio modelio egzempliorių bus parduoti labai greitai, o tokių „Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale“ savininkų veidus tikrai papuoš labai plati šypsena, vos išgirdus tobulai skambančio V10 variklio toną.