2011 03 31

Eilė stulbinančių „Bertone“ koncepcinių automobilių keliaus į aukcioną

Vieniems blogos, kitiems geros naujienos. „Bertone“ prieš kurį laiką pranešė, kad uždaro savo muziejų, o visi jame eksponuoti automobiliai keliaus į aukcioną, kur pereis į privačių kolekcionierių rankas.
1970 m. „Lancia Stratos HF Zero”
1970 m. „Lancia Stratos HF Zero” / Gamintojo nuotr.

Ketvirtadienį „Bertone“ pranešė, kad visi automobiliai dalyvaus „Villa d'Este“ aukcione. Tai tradicinis kasmet vykstantis aukcionas šalia gražaus Komo ežero. Šiame aukcione buvo parduotas ne vienas puikus automobilis.

„Bertone“ į aukcioną pristatys visą eilę unikalių modelių: 1967 m. „Lamborghini Marzal“, 1970 m. „Lancia Stratos HF Zero“, 1963 m. „Chevrolet Testudo“, 1974 m. „Lamborghini Bravo“, 1980 m. „Lamborghini Athon“, 1978 m. „Lancia Sibilo“ ir t.t. Kiekvienas iš jų buvo sukurtas „Bertone“ studijoje. Tikimasi, kad aucione jie surinks šešiaženkles sumas. Tarkime „Marzal“ 1967 m. dalyvavo Monako „Grand Prix“ lenktynėse. Parodomąjį važiavimą juo surengė už vairo įsitaisęs princas Raineris, o šalia jo įsitaisė žymioji princesė Grace. Tikimasi, kad jo kaina pasieks bent 2,5 mln. JAV dol.

Taip, nei vienas iš šių automobilių nepasiekė gamybos konvejeriuose. Tačiau tai nebuvo jų misija. Jie buvo technologijų ir dizaino vėliavnešiai. Pažiūrėkite į jų pagaminimo metus ir pagalvokite, ar jie šiandiena vis dar atrodo taip pat moderniai? Mes manome, kad taip.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos