Vokietijos mokslininkai tokią idėją išbandė Australijoje. Jie sukūrė 200 kilogramų nesveriantį automobilį, talpinantį du žmones ir turintį 8 kWh talpos bateriją.
Taip pat į tokio automobilio „komplektaciją“ įeina septynių metrų aukščio bambukinis stiebas su trijų metrų ilgio varikliu vėjo energijos pavertimui elektra.
Čia dar ne viskas – „vėjamobilis“ turi ir burę-aitvarą, atliekantį tokią pačią funkciją kaip ir burlaiviuose – vėjo gaudymą.
Tad šis automobilis paprastai gali važiuoti elektrinio variklio bei burės pagalba. Pasibaigus energijai, ją galima papildyti vėjo jėgainės arba paprastos elektros rozetės pagalba.
Tačiau toks automobilis – ne itin praktiškas. Važiavimą mieste reikėtų pamiršti dėl burės (ji kliūtų už kiekvieno elektros laido ir daugelio kitų dalykų), o užmiesčio kelius tektų rinktis pagal medžių kiekį šalikelėse ir tunelių skaičių.
Kitaip sakant, toks „vėjamobilis“ galėtų būti naudojamas nebent ypač atviroje vietovėje – pavyzdžiui, dykumoje. Bet kokiu atveju, toks burlaivio ir automobilio sukryžminimas yra mažų mažiausia sveikintinas pasiekimas, iš kurio įvairių idėjų bei sprendimų galės semtis ne vienas paprastų mašinų gamintojas.