VW nenori tapti tiesiog dar vienu elektromobilių gamintoju. Jie nori padaryti tikrą revoliuciją. Tam tikslui jie į savo komandą pakvietė vieną iš „Tesla Motors“ įkūrėjų Martiną Eberhardą.
Pirmasis darbo vaisius bus 2014 metais pasirodysiantis visiškai elektrinis „VW Golf-e-motion“. Jo priekinius ratus suks 85 kW galios variklis. Beje, maksimaliu rėžimu jis pasieks minėtus 85 kW, o normaliu darbo režimu išvystys lygiai 50 kW. Turint galvoje ypač gerą galios ir sūkių kreivę to pakanka automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 11,8 sek.
VW sako, kad priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus pilnu krovimu bus galima nuvažiuoti apie 150 km kelio. Tiek pakaks 26,5 kWh talpos ličio jonų akumuliatorių.
Prie gerų techninių savybių prisideda ir ypač geras pasipriešinimo koeficientas - 0,295. Dėka to ir maksimalus greitis nėra labai mažas - 135 km/h.
Pranešime spaudai VW mini ir ypač protingą riedėjimo energijos regeneravimo sistemą. Pasak VW, vairuotojui nukėlus koją nuo stabdžių pedalo priklausomai nuo pagreičio elektrinis variklis gamins elektros energiją ir kraus ją į akumuliatorius. Skirtingai nei šiuo metu gaminamų ir planuojamų greitu metu gaminti elektromobilių, šį technologija bus labai jautri ir efektyvi.
Beje, VW primena ir jų indėlį į elektromobilių pasaulį. Dar 1989 metais jie pagamino „Golf CityStromer“ elektromobilį. Jo 18,5 kW galios motoras šiaip jau nesunkų automobilį iki 50 km/h „įsukdavo“ per 13 sek. Taip, ne toks jau greitas „Golfas“, bet primename, tai 1989-ieji!