Šis modelis – jau antrasis bavarų koncerno projekto „Project I“ vaisius. Keliuose šiuo metu jau bandoma elektrinis „Mini E“ automobilis, o ruošiama pristatyti naujiena paveldėjo nemažai pagrindinių šio mažylio komponentų.
„BMW ActiveE“ yra varomas 170 AG galios ir 250 Nm maksimalaus sukimo momento elektrinio motoro, sumontuoto galinėje automobilio ašyje. 100 km/val. greitis pasiekiamas maždaug per 9 sek., o maksimalus automobilio greitis apribotas iki 145 km/val.
Mašinos baterijų, sumontuotų tunelyje tarp ašių ir įprastoje degalų bako vietoje už galinės sėdynės, talpa neatskleidžiama. Pilnas jų įkrovimas, naudojant europinį 50A 230/240V lizdą, turėtų užtrukti 4,5 val. Sukauptos energijos realaus naudojimo sąlygomis, tvirtinama, užtenka 160 km nuotoliui įveikti.
Nepaisant naujausios kartos ličio jonų akumuliatorių bei lengvesnių konstrukcijos medžiagų naudojimo, „BMW ActiveE“ savo svoriu ženkliai lenkia įprastą BMW 1 kupė. Automobilis sveria 1 800 kg, kai įprasta jo versija – apie 350 kg mažiau. Vis dėlto, dėl svorio paskirstymo 50:50 santykių mašinos vairavimas turėtų būti visai malonus. Nuliūdins bagažinės talpa – lyginant su įprastu modeliu, ji dvigubai mažesnė.
BMW planuoja pagaminti bandomąją „ActiveE“ seriją, kai darė ir jau minėto „Mini E“ atveju. Vis dėlto, kiek šis automobilis kainuos, kur jį bus galima įsigyti ir kiek jų bus pagaminta, kol kas nėra skelbiama.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą