Vokietijoje, Hanoveryje "Renault" pristatė iš pažiūros niekuo neišsiskirianti krovininį automobilį. Nedidelis, bet talpus "Kangoo Express Z.E" visas revoliucijas paslėpė po variklio dangčiu.
Šis automobilis - pirmasis rimtas gamintojo bandymas pasiūlyti smulkiam ir vidutiniam verslui galimybę išvežioti krovinius ypač pigiai ir visiškai neteršiant gamtos.
Šį "Kangoo Express Z.E." varo standartinėje variklio vietoje, priekyje, sumontuotas 44 kW elektrinis motoras. Galios nėra daug, bet sukimo momentas tikrai pakankamas - 226 Nm. Visame automobilio dugne sumontuoti 22 kW akumuliatoriai kurių pakaks nuvažiuoti 160 km vienu pakrovimu. Pasak "Renault", tokį arba mažesnį atstumą miestuose nuvažiuoja devynios iš dešimt smulkių ar vidutinių įmonių.
Bet, ko gero, pats smagiausias skaičius yra automobilio sąnaudos - vienas pakrovimas kainuos nuo 6 iki 12 litų, priklausomai nuo elektros energijos kainos. Pigu.
Tiesa, kaip ir tikėjotės jis kainuos brangiau nei versija su benzininiu ar dyzeliniu varikliais. Tačiau 70 tūkst. litrų nėra labai brangu. Juolab, kad kai kuriose Europos Sąjungos šalyse galima tikėtis net 20 tūkst. litų siekiančios kompensacijos. Tiesa, Lietuvoje net kelių litų kompensacijos tikėtis neverta.