„Mercedes-Benz AMG SLS E–Cell“ prototipe sumontuoti keturi elektriniai varikliai. Kiekvienas iš jų pajungtas prie vieno iš keturių ratų, bet ne sumontuotas pačiame rate. „Mercedes“ teigia, kad šis sprendimas leidžia sumažinti rato svorį ir taip pasiekti geras valdymo charakteristikas. Visi varikliai kartu pasiekia 526 AG ir 880 Nm sukimo momentą. Maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos užvedus automobilį.
„Mercedes“ teigia, kad automobilis iki 100 km/val. įsibegėja per maždaug 4 sek.
400 voltų ličio jonų vandeniu aušinami akumuliatorių blokai sumontuoti automobilio priekyje, centriniame tunelyje ir automobilio gale. Akumuliatorių masei sudarant didelę dalį mašinos svorio, išdėsčius juos visame automobilyje, pasiekiamas geras svorio pasiskirstymas ir žemas svorio centras.
Automobilyje veikia stabdžių regenracijos sistema, kuri stabdant krauna akumuliatorius. „Mercedes“ nepateikia skaičių, kokį atstumą gali nuvažiuoti automobilis vienu krovimu ir kiek trunka iki galo įkrauti akumuliatorius.
Automobilio eksterjere pastebimi keli pakeitimai. Kitokio dizaino priekinės grotelės, oro paėmimo angos, reguliuojamas priekinis difuzorius. Gale – naujo dizaino difuzorius ir jokių išmetimo angų.
Viduje – kitoks prietaisų skydelis, kuriame pateikiama informacija apie greitį, įkrovimą ir baterijų resursą. Centrinėje konsolėje esantis ekranas rodo ne tik garso sistemos ir navigacijos informaciją, bet ir schemą, kaip dirba keturi elektriniai varikliai.
„Mercedes“ neišduoda, kada planuoja pradėti gaminti šį automobilį. Spėjame, kad pirmi ribotos serijos automobiliai pasirodys ne anksčiau kaip 2013 metais.