Ka tik pasirodžiusi informacija apie „Audi e-tron“ koncepciją tikriausiai sudomino daugelį automobilių mėgėjų. O atkreipti dėmesį buvo tikrai verta. Pastarojo modelio kūrėjai panaudojo keturis elektros variklius bei sujungė jų sukuriamą galią ir sukimo momentą. O ką padarė „Mercedes-Benz“? Tą patį. Rezultatas – bendra 526 AG galia ir 880 Nm sukimo momentas.
Palyginkime – „Audi“ kūrinys turi 313 AG ir net 4 500 Nm. SLS AMG elektromobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 4 s, „e-tron“ – per 4,8. Trumpesnį įsibėgėjimo laiką galbūt lemia speciali „Mercedes-Benz“ sukurta „eDrive“ sistema, padedanti optimaliai paskirstyti galią kiekvienam ratui.
Centrinėje elektrinio SLS AMG kėbulo dalyje sumontuoti masyvūs, 48 kWh ličio jonų elementai. Kol kas neskelbiama tiksli informacija apie įkrovimo laiką bei maksimalų atstumą, kurį galima įveikti be papildomo įkrovimo, tačiau elementai energijos gaus ir stabdymo metu.
Anot gamintojo, kuriant SLS AMG su elektros varikliais, siekta išsaugoti visas benzininės versijos savybes – žemą svorio centrą bei svorio paskirstymą. Taip pat pranešama, kad vienas iš „Mercedes-Benz“ tikslų – ne tik galvoti apie aplinkos apsaugą, bet ir pakeisti sportinio automobilio sąvoką, išsaugant jo technines savybes panaudojant elektros energiją.
Pagrindinėje nuotraukoje – 6,3 l 571 AG variklį turintis „Mercedes SLS AMG“.
2009 09 15
Elektrinis „Mercedes-Benz SLS AMG“ – atsakas konkurentams
Kova tarp elektrinius automobilius kuriančių gamintojų kaip reikiant užvirė. Vokiečiai pateikė informaciją apie elektros varikliais varomą „Mercedes-Benz SLS AMG“. Akivaizdu, kad didžiosios kompanijos nenori viena kitai nusileisti nei per nago juodymą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą