Socialinis tinklapis pasiekė naują dimensiją – automobilį. Las Vegase vykstančioje „Consumer Electronics“ parodoje bus pristatytas JAV rinkai skirtas „Mercedes-Benz“, kurio telematikos sistemoje yra „Facebook“ įskiepis.
„Facebook“ prieiga kelyje nebus tokia pat, kokią esate įpratę matyti kompiuteryje ar išmaniajame telefone. „Daimler AG“ siūloma tinklalapio versija bus ribota, sukurta specialiai vairuotojams, padėsianti surasti draugus ir dominančias prekybos bei paslaugų vietas.
Ši paslauga bus prieinama modeliams kurie turi integruotą monitorių ir interneto bei GPS ryšį. Tačiau kyla diskusijos, kaip „Facebook“ paveiks vairuotojų dėmesį kelyje?
„Mercedes“ produktų vadovas Robertas Policano, atsakingas už telematikos sistemas, sakė, kad „Facebook“ sistema darys ne didesnę įtaką, negu įprasta navigacinė sistema. Automobiliui važiuojant bet kokios rašymo funkcijos bus išjungtos.
Standartines „Facebook“ funkcijas vairuotojas galės valdyti lietimui jautriu ekranu arba navigacine svirtele.
Nustatytą kelionės tikslą GPS sistemoje vairuotojas galės automatiškai paskelbti savo „Facebook“ sienoje, tad draugai įvertins, kaip greitai jis atvyks į susitikimą.
Vairuotojas taip pat galės matyti, kurie draugai šiuo metu yra arčiausiai jo bei artimiausius restoranus, kuriuos „Facebook“ svetainėje „mėgsta“ jo bičiuliai.
„Facebook“ yra ne viena specialiai modifikuota aplikacija. Be jos bus galima naudotis „Google Inc“ ir „Yelp“ aplikacijomis.
Aplikacijos yra viena iš naujų „Mercedes“ telematikos sistemų „mbrace2“ dalių. Šią sistemą planuojama pradėti diegti naujuose „Mercedes-Benz SL“ automobiliuose.