Patikimi šaltiniai teigia, jog „California“ pakaitalas, pasirodysiantis 2014-2015 metais tikriausiai turės variklį su priverstinio oro pripūtimo sistema.
Nors ir visi dabartiniai „Ferrari“ gamos modeliai turi tik atmosferinius variklius, Italijos superautomobilių kompanijos inžinieriai Maranelo mieste uoliai dirba prie dviejų naujų varikliu, turinčių po du turbokompresorius. Žinoma, kad tiek 3,0 litrų V6 bei 3,8 litro V8 motorai bus skirti šeštosios kartos „Maserati Quattroporte“ modeliams.
Naujausio „California“ galinius varančiuosius ratus suka 4,3 litro V8 atmosferinė jėgainė su 490 AG bei 505 Nm. Naujasis „Maserati“ automobilis su 3,8 litro V8 motoru turės net 523 AG bei 710 Nm, tuo tarpu versija su 3,0 litrų V6 varikliu – 404 AG bei 550 Nm.
Paskutinės naujienos iš „Ferrari“ stovyklos leidžia manyti, jog šios markės automobiliai vis tik įgaus turbokompresorius. Tokią prielaidą dar labiau sustiprina ir tai, kad pats kompanijos vadovas Amedeo Felisa prasitarė apie galimybę sugrįžti prie V6 motorų.
„Net ir Jungtinėse Valstijose, kur varikliai su mažiau nei 8 cilindrais buvo vadinami nebe varikliais, toks požiūris pasikeitė“, – teigė jis.
Montuodami mažesnius variklius su turbokompresoriai italai galėtų girtis ne tik mažesnėmis degalų sąnaudomis, bet ir lengviau padidinama motorų galia, švaresne kenksmingų dujų emisija.
Negana to, „Ferrari“ koncernas visada gyrėsi, kad „Formulės-1“ technologijas jie taiko ir serijiniuose automobiliuose. Nuo 2014-ųjų šių lenktynių boliduose bus montuojami V6 varikliai su turbokompresoriais, taigi akivaizdu, kad etaloninėse lenktynėse surinkta patirtis smarkiai praverstų ir serijinių mašinų gamyboje.