Iš nutekėjusių paraiškų aišku, kad italai savo automobiliuose naudotų supaprastintą hibridinę technologiją - vienus ratus varytų benzininis variklis, o kitus suktų elektrinis (-iai).
Sportinių automobilių gamintojas siekia patentuoti šešis skirtingus sprendimus, tarpusavyje besiskiriančius elektros motoro (-ų) galios perdavimo ratams būdais. Vienais atvejais tai vyksta įprastu būdu - naudojant diferencialą ir ašį, o kitais kiekvieną ratą suka maži atskiri varikliukai.
„Ferrari" nuomone, tokia technologija yra paprastesnė, lengvesnė, o ją naudojant patiriami mažesni trinties sukeliami nuostoliai. Paraiškoje teigiama, kad vairuotojui būtų suteikta pasirinkimo laisvė, kada įjungti papildomą varančiąją ašį. Tai galėtų įvykti, pavyzdžiui, suprastėjus oro sąlygoms.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą