„Ferrari Enzo“ įpėdinis pasisavino ne tik daug būdvardžių su „-iausias“ galūne. Žodis „pirmasis“ šiam tinka ne ką mažiau. Tai – pirmasis šio gamintojo serijinis hibridinis automobilis, pirmasis peržengęs 900 AG ribą, pirmasis, spidometro rodyklę pakilti nuo nulio iki 200 km/h žymos priverčiantis per mažiau nei 7 sekundes.
Net perskaičius pavadinimą, mintyse pradeda suktis žodis „Primo“ – išvertus iš italų kalbos, „pirmas“.
„Fiorano“ trasoje, kur paprastai bandomi „Ferrari“ modeliai, „LaFerrari“ taip pat greičiausias – įveikė ją per mažiau nei 1 min. 20 s. Šis laikas – 5 s geresnis nei parodytas „Enzo“ ir dar trimis geresnis už „F12 Berlinetta“.
Kuriant „LaFerrari“, teigiama, nemažai prisidėjo ir F-1 inžinieriai. Daugiausia jie pagalbos suteikė dirbant su aerodinamika, kuri ilgą laiką buvo bandoma tame pačiame vėjo tunelyje, kuriame apsilanko ir Fernando Alonso bei Felipe Massos bolidai.
„Ferrari LaFerrari“ techniniai duomenys | |
---|---|
Benzininis variklis | 6,3 l V12, 789 AG ir 700 Nm |
Elektrinis variklis | 160 AG |
Galia | 949 AG |
Sukimo momentas | 900 Nm |
Maksimalus greitis | >350 km/h |
0-100 km/h | <3 s |
0-200 km/h | <7 s |
0-300 km/h | 15 s |
Kėbulo išmatavimai | 4702/1992/1116 mm |
Ratų bazė | 2650 mm |
Pavarų dėžė | 7 laipsnių automatinė su dviem sankabomis |
Padangos | „Pirelli P-Zero“ |
Padangų išmatavimai | Priekinės – 265/30 R19, galinės – 345/30 R20 |
Vedami mados, „Ferrari“ paminėjo ir „LaFerrari“ CO2 emisiją.