Lenktynėms trasoje pritaikytas automobilis naudoja gatvėms skirto 458 modelio variklį su 562 AG. Tiesa, pavarų dėžė ir jos programinė įranga buvo perdarytos, kad variklis duotų daugiau traukos esant žemoms variklio apsukoms.
Didžiausias skirtumas nuo paprasto, jei taip galima sakyti, „Ferrari 459“ yra automobilio svoris. Gamintojai neatskleidžia, kiek lengvesnis šis lenktyninis automobilis, bet anglies pluošto ir kitų lengvų medžiagų naudojimas turėtų duoti apčiuopiamų rezultatų. Spėjame, kad jis bus apie 100 kg lengvesnis.
Automobilio pakaba sužeminta 30 mm, ant 19 colių ratlankių užmautos „Pirelli“ lenktyninės padangos. Iš 599XX automobilis pasiskolino „Brembo CCM2“ stabdžius, pagamintus iš keramikos.
Šis „Ferrari 458 Challenge“ turėtų pasirodyti lenktynėse „Ferrari Challenge Trofeo Pirelli“ nuo 2011-ųjų. Italai taip pat patvirtino, kad šį automobilį matysime kitose lenktynėse, kur jie nori varžytis su „Aston Martin“.