Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 18

„Ferrari“ plečia prekės ženklą ... ausinėmis

„Ferrari“ nesidrovi naudoti savo prekinio ženklo ant visko, ką galima parduoti savo gerbėjams. Mes jau matėme telefonus, kompiuterius, avalynę, o dabar dienos šviesą išvydo ausinės ir iPod garso kolonėlės.
Ausinės su „Ferrari“ ženkliuku
Ausinės su „Ferrari“ ženkliuku
Temos: 2 Prekės Ferrari

„Logic3“ išleis šešias skirtingas linijas ant ausų dedamų ir į ausis įkišamų ausinių ir 2 rūšių garso kolonėles su „Ferrari“ ženklais. Garso įrangos gamintojai žada, kad prekių dizainas tikrai atspindės „Ferrari“ dvasią.

„Logic3“ savo produkciją padalino į dvi linijas: „Cavalliano Collection“, kurią „įkvėpė“ „Ferarri“ automobiliai ir „Scuderia Collecion“, kurios guru – „Ferrari“ F1 lenktynininkų komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos