2012 01 18

„Ferrari“ plečia prekės ženklą ... ausinėmis

„Ferrari“ nesidrovi naudoti savo prekinio ženklo ant visko, ką galima parduoti savo gerbėjams. Mes jau matėme telefonus, kompiuterius, avalynę, o dabar dienos šviesą išvydo ausinės ir iPod garso kolonėlės.
Ausinės su „Ferrari“ ženkliuku
Ausinės su „Ferrari“ ženkliuku
Temos: 2 Prekės Ferrari

„Logic3“ išleis šešias skirtingas linijas ant ausų dedamų ir į ausis įkišamų ausinių ir 2 rūšių garso kolonėles su „Ferrari“ ženklais. Garso įrangos gamintojai žada, kad prekių dizainas tikrai atspindės „Ferrari“ dvasią.

„Logic3“ savo produkciją padalino į dvi linijas: „Cavalliano Collection“, kurią „įkvėpė“ „Ferarri“ automobiliai ir „Scuderia Collecion“, kurios guru – „Ferrari“ F1 lenktynininkų komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai