Šis variklis, priklausomai nuo naudojamų technologijų, gali išvystyti nuo 65 iki 105 AG. Lyginant su mažo tūrio keturių cilindrų varikliais, šis dviejų cilindrų motoras yra 23% trumpesnis, 10% lengvesnis ir net 30% ekonomiškesnis.
Tai pasiekiama naudojant pačias moderniausias technologijas – mažą turbiną, start/stop ir „Fiat“ sukurtą „MultiAir“ sistemas. Pastaroji sistema jau naudojama keturių cilindrų varikliuose „Alfa Romeo MiTo“ ir susilaukė pačių geriausių vertinimų dėl padidėjusios galios ir pagerėjusios ekonomijos.
„Fiat“ taip pat planuoja pristatyti šį variklį su hibridine sistema.
Pirmasis „Fiat“ automobilis su šiuo dviejų cilindrų varikliu – 500. Į jį montuojamas 0,9 l. tūrio variklis išvysto 85 AG prie 5500 sūkių per min. Maksimalus 145 Nm sukimo momentas pasiekiamas prie 1900 sūkių per min. Su mechanine pavarų dėže „Fiat 500“ iki 100 km/h įsibėgėja per 11 sek.
„Fiat TwinAir“ |
Pasak „Fiat“, šis variklis lyginant su 1,2 l. tūrio keturių cilindrų varikliu yra 23% galingesnis, tačiau ekonomiškesnis ir gerokai ekologiškesnis. Vidutiniškai „500“ automobilyje šis variklis suvartos 4,1 l. benzino 100 km ir išmes viso labo 95 g/km CO2 dujų.
„Fiat“ kartu su šiuo dviejų cilindrų varikliu siūlo robotizuotą „Dualogic“ greičių dėžę, kuri turi du rėžimus – paprastą ir ECO. Paprastu rėžimu naudojama visa variklio galia, o ECO rėžimu – 100 Nm, kurių turėtų pakakti važinėjant mieste.