Automobilis yra šiek tiek ilgesnis už keičiamą pirmtaką, pasižymi kitokių formų buferiais ir žibintais. Vis dėlto, didžiausi pokyčiai slypi mašinos viduje.
Po „Fiat Punto Evo“ kapotu bus montuojamas „MultiAir“ variklių asortimentas. Gamintojo teigimu, palyginti su įprastais benzininiais motorais, šie yra iki 10 procentų galingesni, iki 10 procentų ekonomiškesni ir į aplinką išmeta iki 10 procentų mažiau anglies dvideginio teršalų.
Tarp variklių, iš kurių galės rinktis automobilio pirkėjai, bus 1,4 l „MultiAir“ benzininis agregatas ir 1,3 l antros kartos „Multijet“ dyzelinis motoras. Visi galimi mašinos varikliai atitiks griežtus „Euro 5“ reikalavimus. Pirkėjai ras ir „Start&Stop“ sistemą, išjungiančią motorą automobiliui sustojus ir įjungiančią prieš pradedant važiuojant.
„Fiat Punto Evo“ pasižymi ir pagerinta saugumo įranga – automobilyje sumontuotos 7 oro pagalvės, įskaitant vieną vairuotojo keliams. Be to, siūlomas pajudėjimo kalne įrankis, posūkiuose pasisukančios šviesos bei ABS, EBD ir EPS sistemos.
Prekyboje Europoje naujasis italų modelis pasirodys spalio pabaigoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą