Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 06 28

„Fiat Punto Evo” – pirmasis automobilis pristatytas 3D formatu (nuotraukos, video)

Daugiau nei 5000 lankytojų, birželio 11 d. susirinkę į pasaulinės šokių muzikos žvaigždės David Guetta pasirodymą Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre, pirmą kartą Baltijos ir kaimyninėse šalyse naujo automobilio pristatymą galėjo stebėti reklamos rinkoje dar nauju, dirbtinę realybę sukuriančiu, 3D formatu. Tokiu netradiciniu būdu buvo pristatytas naujausias evoliucinis „Fiat Punto Evo“ modelis.
„Fiat Punto Evo”
„Fiat Punto Evo”

Pirmoji Lietuvos reklamos rinkoje 3D video projekcijų perkėlimą ant erdvinių paviršių pristatanti 3D video architektų komanda „Pimp my Screen Studio” specialių projektorių, šviesos ir lazerių pagalba sukūrė dirbtinės realybės ir animacijos šou, kurio metu renginio lankytojai stebėjo erdvinio 15 m ilgio „Fiat Punto Evo“ automobilio pristatymą ant beveik 400 kv. m ploto sienos. Tokio dydžio automobilį žiūrovams tikrai teko matyti pirmą kartą!

Šio evoliucinio „Fiat” modelio pristatymui neveltui buvo pasirinkta ir inovacinė jo pateikimo technologija, kuri dar nebuvo panaudota  jokiame automobilio pristatyme Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse – visoje Europoje ir pasaulyje suskaičiuojami vos keli pavyzdžiai, kai automobiliui pristatyti viešoje lauko erdvėje panaudotas trimatis vaizdas. Milžiniškas erdvinis „Fiat Punto Evo“ automobilis pasirodė, pabrėždamas visas šiuolaikiniam jaunam vairuotojui svarbias ypatybes – naujausios technologijos pakankamai galingus, bet taupesnius ir aplinkai draugiškesnius variklius, aukščiausio lygio saugumą bei inovatyviausią telekomunikacinę įrangą.

 

VIDEO: 3D projection on building FIAT Punto EVO entertainment @ Pimp my Screen studio

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?