Vieno litro jėgainės su turbokompresoriais yra itin kompaktiškos bei lengvos – tikriausiai jau matėte, kaip toks variklis gabenamas į Los Andželo parodą rankiniame bagaže. Pranešama, jog naujasis agregatas turės net 123 AG bei 200 Nm – visai neprastai, kaip iš vieno litro.
Gamintojas teigia, jog šis variklis bus daug tylesnis, pasižymės mažesnėmis vibracijomis bei turės šiek tiek išneštą alkūninį veleną. „Ford“ neslepia, jog efektyvus benzininis agregatas šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 5,9 l degalų.
Galingesni 1,6 litro, keturių cilindrų agregatai bus montuojami karštosiose ST versijose. Ši jėgainė priekiniams varantiesiems ratams perduos 197 AG bei 290 Nm. Teigiama, jog „Fiesta ST“ turės 17 colių ratlankius, agresyvesnį kosmetinį paketą, patobulintą vairo stiprintuvą bei elektroninę „Torque Vectoring Control“ sistemą su trijų pakopų stabilumo kontrole. Pastarosios versijos degalų sąnaudos, pasak gamintojo, turėtų siekti apie 6,9 l/100 km.