Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 11 27

„Ford Fiesta“ variklių gama papildyta dviem agregatais

Naujosios kartos „Ford Fiesta“ variklių gama bus papildyta dvejomis naujomis jėgainėmis: 1,6 litro benzininiu su turbina bei efektyviu 1,0 litro, trijų cilindrų „EcoBoost“ varikliu. Taip pat su turbina.
„Ford Fiesta ST“
„Ford Fiesta ST“ / Gamintojo nuotr.

Vieno litro jėgainės su turbokompresoriais yra itin kompaktiškos bei lengvos – tikriausiai jau matėte, kaip toks variklis gabenamas į Los Andželo parodą rankiniame bagaže. Pranešama, jog naujasis agregatas turės net 123 AG bei 200 Nm – visai neprastai, kaip iš vieno litro.

Gamintojas teigia, jog šis variklis bus daug tylesnis, pasižymės mažesnėmis vibracijomis bei turės šiek tiek išneštą alkūninį veleną. „Ford“ neslepia, jog efektyvus benzininis agregatas šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 5,9 l degalų.

Galingesni 1,6 litro, keturių cilindrų agregatai bus montuojami karštosiose ST versijose. Ši jėgainė priekiniams varantiesiems ratams perduos 197 AG bei 290 Nm. Teigiama, jog „Fiesta ST“ turės 17 colių ratlankius, agresyvesnį kosmetinį paketą, patobulintą vairo stiprintuvą bei elektroninę „Torque Vectoring Control“ sistemą su trijų pakopų stabilumo kontrole. Pastarosios versijos degalų sąnaudos, pasak gamintojo, turėtų siekti apie 6,9 l/100 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?