„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 08 12

„Ford Focus“ su 1 litro „EcoBoost“ varikliu „išspaudė“ mažesnę nei 100g/km anglies dvideginio emisiją

Nauja „FordFocus“ modifikacija, varoma 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio, taps pirmuoju šios klasės automobiliu, kurio anglies dvideginio emisija sudarys 99 gramus kilometrui kelio. Nauda ne vien aplinkai – kai kuriose šalyse 100 g/km ribos neperžengiančios transporto priemonės gauna solidžių mokestinių nuolaidų.
„Ford Focus“ 1,0 „ECOboost“
„Ford Focus“ 1,0 „ECOboost“ / Gamintojo nuotr.

Naujojo „FordFocus“ su 1 litro „EcoBoost“ degalų sąnaudos 100 kilometrų kelio vidutiniškai sieks 4,3 litro. Ši modifikacija turės ne tik specialiai sureguliuotą dvejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą variklį, bet ir kitus „FordECOneticTechnology“ privalumus – mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas, unikalios aerodinamikos dugną, patobulintą pavarų dėžę. Visos šios priemonės skirtos mažinti degalų sąnaudas.

„Vos prieš kelis metus buvo sunku įsivaizduoti, kad šeimai skirtas automobilis galėtų pasigirti mažesne nei 100 gramų kilometrui emisija. Tačiau pastaruoju metu jau tapo įprasta, kad  „EcoBoost“ variklis laužo stereotipus ir gerokai viršija vartotojų ir specialistų lūkesčius, taikomus benzininiam varikliui“, – pažymėjo „FordofEurope“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.

Įdomu, kad naujasis „Focus“ su 1 litro darbinio tūrio varikliu bus galingesnis nei ankstesnės kartos „Focus“ su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, o jo anglies dvideginio emisija bus net 47 proc. mažesnė.

Dėl itin mažos CO2 taršos naujasis „Focus“ Didžiojoje Britanijoje bus atleistas nuo akcizo mokesčio, o Prancūzijoje jam bus taikomas 200 eurų mažesnis registracijos mokestis.

Naujasis modelis bus gaminamas Vokietijoje, Zarluiso mieste. Tai bus jau trečioji „Focus“ modifikacija su litriniu „EcoBoost“. „Focus“ versija su standartiniu 100 AG galios 1,0 l „EcoBoost“ varikliu išskiria 109 g, o versija su standartiniu 125 AG varikliu – 114 g/km anglies dvideginio.

Šiuo metu 1,0 l „EcoBoost“ variklis dar montuojamas į „Fiesta“, „B-Max“, „C-Max“, „Grand C-Max“ modelius. Taip pat jis atsiras naujuose „EcoSport“, „TransitConnect“, „TransitCourier“, „TourneoConnect“, „TourneoCourier“ ir pasirodysiančiame naujos kartos „Mondeo“.

„EcoBoost“ variklyje įtaisyta mažai inertiška turbina, suskaidyta aušinimo sistema ir tiesioginis degalų įpurškimas.

„Ford“ taip pat neseniai pristatė elektromobilį „FocusElectric“ ir „FocusECOnetic“ technologijos modifikaciją su dyzeliniu varikliu – pastarasis šimtui kilometrų sunaudoja 3,4 litro degalų, o anglies dvideginio emisija siekia vos 88 g/km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“