Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 10 03

Netikėtas konkurentų sandėris: „Ford“ ir „General Motors“ bendradarbiaus kurdami pavarų dėžes

Žinome galybę bendradarbiavimo pavyzdžių, tačiau šis – keliantis nuostabą. Kodėl? „Ford“ ir „General Motors“ yra dideli konkurentai.
„Gera Dovana“ komandos „Spire GT-R“ pavarų dėžės keitimas
Asociatyvinė nuotr.: pavarų dėžės krumpliaratis / Andriaus Lauciaus nuotr.

Tačiau kartais taip nutinka, kad net ir didžiausi priešai gali tapti draugais dėl bendro tikslo. Šį kartą pagrindinis tikslas, tai kaštų taupymas. Taip, pinigai gali paversti ir priešais, ir draugais. Detroite sklinda kalbos, kad „Ford“ ir „General Motors“ ruošiasi bendradarbiauti kuriant naujas, devynių ir dešimties pavarų automatines greičių dėžes. Teigiama, kad gamintojai pavarų dėžes kurs atskirai, tačiau naudos bendrai.

„General Motors“ turėtų kurti devynių pavarų greičių dėžes, kurios bus pritaikytos automobiliams, varomiems priekiniais ratais. Tuo tarpu „Ford“ kurs dešimties pavarų transmisijas, kurias naudos galiniais ratais varomi automobiliai. Tokios pavarų dėžės turėtų sumažinti degalų sąnaudas, taip pat automobilio važiavimą paversti dar komfortiškesniu. Tačiau ne vien šie automobilių gamintojai pluša prie tokių pavarų dėžių.

Kiek anksčiau, apie planus kurti aštuonių ir devynių pavarų automatines greičių dėžes prabilo „Chrysler“. Savo transmisijas jie kuria su vokiečiais, garsiais automatinių pavarų dėžių gamintojais ZF. Aštuonių pavarų automatinė greičių dėžė jau montuojama į „Chrysler 300“ sedaną. Taip pat gamintojas praneša, kad netrukus turėtų pasirodyti ir devynių pavarų automatinė greičių dėžė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?