Teigiama, jog tokius agregatus gaus automobiliai tiek su priekinių, tiek su galinių varančiųjų ratų važiuoklėmis. Analitikai tvirtina, kad kompaktiškuose automobiliuose naudojamos 9 laipsnių transmisijos sumažins degalų sąnaudas maždaug dešimčia procentų, lyginant su analogiškais modeliais su įrengtomis 6 laipsnių pavarų dėžėmis.
Bendra kapitalo įmonė projektuos, tobulins, testuos, gamins bei tieks pavarų dėžes abiems koncernams už gerokai mažesnę kainą nei tokius agregatus kurtų kiekvienas gamintojas individualiai. Negana to, viskas vyks greičiau.
„Mūsų tikslas – sukurti vienodas transmisijas tiek „Ford“, tiek „General Motors“ grupei priklausantiems automobiliams“, – teigia vyriausiasis „Ford“ inžinierius Craigas Rennekeris. „Žinoma, kiekviena kompanija automatinės transmisijas valdys pagal savo sukurtą technologiją, tačiau patys agregatai bus identiški – mechaninė dalis nesikeis.“
Tai – jau trečias kartas, kai „Ford“ sukerta rankomis su „General Motors“. Anksčiau bendromis jėgomis abi automobilių pramonės gigantės gamino 6 laipsnių automatines pavarų dėžes – jų buvo pagaminta apie 8 mln.