Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 01 10

„Ford“ šuolis į hibridinių ir elektra varomų automobilių traukinį

„Ford“ bandys įšokti į elektra varomų automobilių traukinį su dviem „C-Max“ variantais – hibridiniu „Hybrid“ ir elektra varomu „Energi“.
„Ford C-Max Hybrid“
„Ford C-Max Hybrid“. / Gamintojo nuotr.

Skirtingai nei septynvietis „C-Max“ JAV rinkai, hibridinis modelis yra sukurtas naudojant penkiaviečio „C-Max“ bazę. Trumpas paaiškinimas – paprastas benzinu varomas „C-Max“ JAV rinkai yra kiek kitoks nei pas mus. Panašus į Europinį septynvietį „Grand C-Max“. Hibridas turi identišką kėbulą kaip ir europinė „C-Max“ penkiavietė versija.

Taigi, „C-Max Hybrid“ naudoja naujos kartos hibridinę elektros variklio ir benzininio variklio jėgainę. Pasak „Ford“, abu varikliai dirbdami drauge užtikrina apie 800 km distanciją pilnu benzino baku. Ši hibridinė sistema panašesnė į naudojamą „Toyota Prius“ – elektrinis variklis padeda benzininiam Atkinsono ciklo varikliui.

Nors šią technologiją jau drąsiai galime vadinti pasenusia, taip pat reikia pasakyti, kad ji veikia. Sumažinamos kuro sąnaudos ir CO2 dujų išmetimas. Taip pat reikia pridurti, kad Europoje „C-Max“ parduodamas su ekonomiškais ir ekologiškais dyzeliniais varikliais, kurie gali prilygti šiam hibridui. Tačiau atminkime, JAV dyzeliniu kuru varomi automobiliai dar tik pradeda kovoti dėl savo rinkos dalies.

Šalia hibridinio miniveno, „Ford“ pristatė dar vieną „C-Max“ versiją, kuri, žvelgiant technologiniu požiūriu, gerokai įdomesnė. Tai „Ford C-Max Energi“. Trumpai – tai tokią pat sistemą kaip ir „Chevrolet Volt“ turintis automobilis. Elektrinis variklis suka ratus, o jam energiją gamina benzininis variklis. Jis įsijungia tik ištuštėjus akumuliatoriams, kuriuos galima krauti iš buitinio elektros tinklo.

„Ford“ šiam „Energi“ automobiliui pritaikė mobiliam telefonui skirtą „MyFord Mobile“ programą, kurios pagalba galima stebėti įkrovimo parametrus – kokiu greičiu įsikrauna akumuliatoriai, kiek liko iki pilno pakrovimo ir t.t.

Tiek „Hybrid“, tiek „Energi“ minivenai JAV rinkai bus gaminami „Ford“ gamykloje Mičigane nuo 2012 metų. O Europinis „Energi“ variantas nuo 2013 metų bus gaminamas Ispanijoje, Valencijoje esančioje gamykloje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų