Naujasis „Focus RS“ savo galia nedaug nusileis iki šiol galingiausiai ir riboto leidimo RS 500 versijai. Tuo tarpu už „Focus ST“ bus galingesnis visa galva – net 83 arklio galiomis.
Naujasis 2,3 l darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis pakeis iki šiol naudotą 2,5 l penkių cilindrų variklį su turbina. Jis lengvesnis ir ekonomiškesnis. Tikimasi, kad naujam „Focus RS“ bus sumontuota galybė vairavimą palengvinančių ir stabilumą užtikrinančių priemonių. Tai didesni stabdžių diskai, standesnė važiuoklė ir riboto slydimo diferencialas.
Vis tik tokia didelė galia bus perduodama tik į priekinius ratus, todėl tam, kad būtų įmanoma susitvarkyti su visa šia kaimene arklių, automobiliui ir vairuotojui prireiks paprakaituoti. Išorė, žadama, išliks tokia pat agresyvi. Automobilis puikuosis priekiniu ir galiniu oro aptakais, difuzoriumi, „Recaro“ sėdynėmis viduje.
Jeigu „Ford“ planai bus įgyvendinti, tikėtina, kad naujasis „Focus RS“ pasirodys jau kitąmet.