Naujasis BMW X5 yra 29 mm ilgesnis, 5 mm platesnis bei 14 mm žemesnis už savo pirmtaką. Vokiečiai nusprendė nekoreguoti atstumo tarp ašių – jis siekia 2933 mm.
Visureigio viduje rasime vokiškiems automobiliams būdingą saloną su plačiu, 4 skales talpinančiu prietaisų skydeliu bei gigantišku, 10,2 colio skersmens ekranu centrinėje konsolėje. Galinė sėdynė čia padalinta santykiu 40/20/40, o bagažinės tūris siekia nuo 650 iki 1870 l.
Naujuosius X5 bus galima įsigyti su dviem naujais įrangos lygiais: „Luxury Line“ ir „xLine“. Jie skirsis ne tik unikaliais sprendimais salone, bet ir išorėje. „M Sport“ paketą sudarys žemesnė „M Adaptive“ prie kelio dangos prisitaikanti pakaba, aerodinaminiai elementai, sportiškos sėdynės, sportiška salono apdaila bei 19 colių ratlankiai.
Rudenį BMW salonuose pasirodysiantys visureigiai bus parduodami su trimis varikliais. Baziniai „xDrive30d“ turės 3,0 litrų, šešių cilindrų dyzelines jėgaines su 255 AG, „xDrive50i“ po variklių gaubtais turės 4,4 litro V8 benzininius motorus su 444 AG, o sportiškos M50d versijos gaus šešių cilindrų dyzelinius variklius su trimis turbokompresoriais. Su 376 AG šie modeliai iki 100 km/val. įsibėgės per 5,3 sekundės.
Visi minėti BMW X5 turės visų varančiųjų ratų važiuoklę ir 8 laipsnių automatinę transmisiją.
Gruodį trečiosios kartos X5 gamą turėtų papildyti dar keletas modifikacijų: „dyzelinės „xDrive40d“ bei „xDrive25d“ bei benzininė „xDrive35i“. Negana to, BMW planuoja pristatyti ir pigesnę versiją „sDrive25d“ – pirmąjį visureigį šios markės istorijoje su galiniais varančiaisiais ratais.
Naujojo BMW X5 modelio kaina prasideda nuo 213 tūkst. litų.