Gamintojų teigimu, bene daugiausiai dėmesio „Alfa Romeo“ stende turėtų susilaukti išvaizdą šiek tiek pakeitęs sportiškasis „Alfa Romeo 4C Concept“ modelis. Parodos lankytojai galės įvertinti jo naują sidabrinę „Fluid Metal“ spalvą, dar geriau pebrėžiančią originalias ir aptakias kėbulo linijas. Klasikinis galiniais ratais varomas dvivietis kupė prekyboje turėtų pasirodyti 2013 m.
Gamintojo nuotr./„Alfa Romeo 4C“ koncepcinis modelis |
Šiam koncepciniam modeliui parodos stende taip pat „kompaniją palaikys“ dizaino ir technologiniais sprendimais papildyti „Alfa Romeo Giulietta“ modeliai. „Alfa Romeo Giulietta“ bus pristatyta su 170 AG 1.4 TB MultiAir varikliu ir malonesnį bei sportiškesnį vairavimą užtikrinančia automatine „Alfa TCT“ pavarų dėže.
„Alfa TCT“ pavarų transmisija, kurią taip pat bus galima rinktis ir su 170 AG 2.0 JTDM agregatu, „Giulietta“ pavers labiausiai aplinkai draugišku automobiliu visame benzininių kompaktinių automobilių segmente ir garantuos jo ekonomiškumą. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos sieks 5,2 l/100 km, o CO2 emisija – 121 g/km.
Gamintojai vien šia naujove neapsiribojo – Frankfurte taip pat bus pristatyti dar du „Giulietta“ modeliai: raudona „Rosso Competizione“ „Giulietta Quadrifoglio Verde“ su benzininiu 235 AG 1750 Tbi varikliu ir pilkos „Grigio Magnesio“ spalvos „Giulietta Distinctive“ su dyzeliniu 170 AG 2.0 JTDM varikliu ir visa saugumo bei pramogine įranga.
„Alfa Romeo“ stende taip pat bus galima pamatyti ir atsinaujinusį bei labiausiai technologijomis savo segmente „apsirūpinusį“ „Alfa Romeo MiTo“. Siekiant didesnio efektyvumo ir patogumo, visose standartinėse komplektacijose bus įdiegta „Start&Stop“ funkcija, o galingiausiuose varikliuose (135 AG Turbopetrol, 170 AG 1.4 MultiAir, ir 120 AG 1.6 JTDm) įmontuoti visiškai nauji kintantys amortizatoriai su uždarais vožtuvais – „Alfa Adaptive Suspension“, kurie užtikrina patogumą, važiuojant bet kokia danga grįstu keliu.
Gamintojo nuotr./„Alfa Romeo Giulietta“ su TCT technologija |
Be šių technologinių naujovių, taip pat bus siūlomas ir didesnis „Alfa Romeo MiTo“ išorės ir vidaus spalvų pasirinkimas, daugiau papildomų išorės dizaino detalių.
„Alfa Romeo MiTo“ savo gerbėjus taip pat pamalonins ir visiškai nauju, revoliuciniu 85 AG TwinAir Turbo varikliu, pelniusiu jau keturis apdovanojimus: „Geriausias variklis“ (iki 1000 cm3), „Geriausias 2011 m. naujas variklis“, „Aplinkai draugiškiausias 2011 m. variklis“ ir „Tarptautinis geriausias 2011 m. variklis“. Parodoje sportinio mažylio gerbėjai taip pat galės įvertinti ir atnaujintą „MiTo Quadrifoglio Verde“ 170 AG 1.4 MultiAir Turbo su „Alfa Adaptive Suspension“ technologija.
Gamintojų teigimu, visos „Alfa Romeo“ stende pristatomos naujienos atspindės vieną bendrą „Alfa DNA“ technologijos filosofiją, kuri vairuotojui leidžia pasirinkti geriausiai automobilio charakterį atskleidžiantį dinaminės kontrolės režimą („Dynamic“, „Natural“ ir „All Weather“) ir taip pajusti visas geriausias „Alfa Romeo“ savybes – patogumą, technines charakteristikas, saugumą ir efektyvumą.