Audi
„Audi“ teigia, jog 500 kg sveriančio elektromobilis „Urban Concept“ yra suprojektuotas važinėjimui mieste. Gamintojas tvirtina, jog esant dideliam susidomėjimui, bus svarstoma ir serijinė šio mažo automobilio gamyba. Koncepcinis modelis vienu įkrovimu galėtų nuvažiuoti 50-60 km distanciją.
Bentley
Antrosios kartos „Bentley Continental GTC“ demonstruoja kur kas didesnius raumenis. Keturvietis kabrioletas bus varomas 6,0 litrų W12 variklio su 575 AG bei 700 Nm. Šis modelis už savo pirmtaką bus lengvesnis bei greitesnis (maksimalus greitis – 314 km/h). Naujasis „Bentley“ turėtų kainuoti apie 587 tūkst. lt be PVM.
BMW
Gamintojo nuotr./Antros kartos 1-os klasės BMW |
BMW koncernas naujuoju 1 serijos modeliu taikosi į „Audi A3“. Antrosios kartos „pirmukas“ bus šiek tiek didesnis už savo pirmtaką, tačiau siūlys daugiau erdvės gale bei bagažinėje. 1 kartos BMW taip pat turės privalumus, kurie tokios klasės automobiliams nebūdingi, pavyzdžiui: sistema, neleidžianti nukrypti iš eismo juostos.
Kita naujiena– naujoviškas, į „iPod“ kartos žmones orientuotas „i3“. Galinę šio modelio ašį suks elektros motoras su 170 AG. Tai leis automobiliui pasiekti maksimalų 150 km/h greitį. Serijinė modelio gamyba planuojama nuo 2013-ųjų.
Chevrolet
„Malibu“ – vidutinės klasės sedanas bus šio gamintojo flagmanas Europos rinkoje. Gamintojas teigia, jog su 2,0 litrų benzininiu (164 AG) arba 2,4 litro dyzeliniu (169 AG) varikliu, „Malibu“ bus pajėgus konkuruoti su gerą kainos bei kokybės santykį turinčiais korėjietiškais automobiliais.
Citroen
Gamintojo nuotr./„Citroen DS5“ |
Frankfurte šis prancūzų gamintojas pristatys „DS5“ hibridinę versiją. Gamintojas teigia, jog šis modelis neturi jokių panašumų su „C5“. Automobilio salonas suteiks itin jaukią atmosferą. Priekinius modelio ratus suks 2,0 litrų 163 AG dyzelinis variklis , o galinius – 37 AG elektros motoras.
Ferrari
Italijos superautomobilių gamintojas parodoje žada pristatyti „458 Spider“ modelį. Tai – tas pats „Ferrari 458 Italia“, tačiau su galimybe atsidaryti stogą. Atmosferinis 4,5 litro V8 variklis 570 AG į galinius ratus siųs per septynių laipsnių „Getrag“ transmisiją su dvigubos sankabos sistema. Gamintojas šį modelį pardavinės jau šį mėnesį.
Fiat
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Fiat Panda“ |
„Panda“ – pats populiariausias Europoje parduodamas mažas automobilis. Tačiau dabar gamintojas pristatys naujausią šio modelio kartą. Ji bus 110 mm ilgesnė už savo pirmtaką – tai leido padidinti bagažinės talpą. „Fiat“ teigia, jog automobilio gale patogiai galės įsitaisyti net trys žmonės.
Ford
„Ford“ pristatys itin patrauklų kupė modelį, pavadintą „Evos Concept“. Gamintojas teigia, jog šis automobilis pademonstruos šviežią naujos kartos „Ford“ modelių dizaino kryptį. Negana to, šio koncerno stendą papildys ir „B-Max“ bei naująsis “Focus ST“.
Honda
„Honda“ inžinieriai iš peties padirbėjo, kurdami naująjį Civic. Jie teigia, jog šis modelis tapo visokeriopai geresniu už savo pirmtaką, tačiau neprarado ir smagaus „Civic“ charakterio. Po stichinės nelaimės Japonijoje, „Honda“ pardavimai nukrito net 26 procentais, tačiau gamintojas tiki, kad devintosios kartos „Civic“ padės „tvarkytis“ su šia problema.
Hyundai
Gamintojo nuotr./„Hyundai i30“ |
Pietų Korėjos automobilių pramonės gigantas pristatė naują varžovą tokiems automobiliams, kaip „Volkswagen Golf“ bei „Ford Focus“, tai – „Hyundai i30“. Patrauklaus dizaino hečbekas, tikėtina, bus itin sėkmingas visoje Europoje. Gamintojas tikisi, peržengti pusės milijono automobilių pardavimų ribą iki 2013-ųjų.
Jaguar
C-X16 įrodo, kad „Jaguar“ ant savo konvejerių nori matyti mažus, sportiškus modelius. Pasak kompanijos atstovų, C-X16 turėtų nustatyti naujus tikslus šių dienų sportiškų bei technologiškai pažangių modelių klasėje. Kadangi šis gamintojas gamina tik tris (XK, XF bei XJ) modelius, jų tikslas – sukurti tokį „Jaguar“, kuris padėtų konkuruoti su BMW bei „Porsche“.
Kia
Gamintojo nuotr./„Kia“ kupė-sedanas su galiniais varančiaisiais ratais |
Peteris Schreyeris, „Kia“ dizaino skyriaus vadovas, pateikė nemažai užuominų apie naująjį ketverių durų kupė-sedaną. „Mes esame pasiruošę persikelti į visiškai kitą lygą“, – pasakė optimistiškai nusiteikęs dizaino bosas. Gamintojas neatskleidė, ar keturduris modelis su galiniais varančiaisiais ratais pasieks serijinės gamybos konvejerį, tačiau neabejojama, jog visa tai netrukus paaiškės.
Land Rover
„DC100“ (Defender Concept 100) – naujoji 21-ojo amžiaus ikoniškojo „Land Rover“ visureigio vizija. Gamintojas pasiliko net keturių metų rezervą tam, kad galėtų išgirsti kuo daugiau nuomonių apie tokią dizaino kryptį, o esant reikalui – priimti tam tikrus sprendimus ir pakeisti modelį taip, kad šis sulauktų kuo daugiau teigiamų atsiliepimų.
Lexus
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Lexus GS“ |
Su naujosios kartos GS modeliu „Lexus“ taikysis į tą pačią kategoriją, kurioje sėkmingai dominuoja tokie automobiliai, kaip 5 serijos BMW bei „Mercedes-Benz“ E klasė. Koncerno tikslas – parduoti net 60 procentų hibridinių šio modelio versijų.
Mazda
„Mazda“ į parodą atveš naująjį CX-5. Šis modelis turėtų konkuruoti su tokiais automobiliais, kaip „Volkswagen Tiguan“ bei „Ford Kuga“. Tai – pirmasis „Mazda“ serijinis produktas, kuriamas pagal naująją „Kodo“ dizaino kryptį. Šio gamintojo stendą taip pat papuoš ir atnaujintas „Mazda 3“.
Maserati
Šis italų gamintojas pristatys koncepcinį visureigį, pagamintą ant „Jeep Grand Cherokee“ platformos. „Maserati“ teigia, jog į serijinę gamybą šį modelį paleis 2013-aisiais. Šis modelis su 4,7 litro V8 varikliu (450 AG) turėtų atgaivinti kompanijos pardavimus. Tikėtina, jog Europos rinkai šis modelis bus siūlomas ir su dyzeliniais 3,0 litrų V6 varikliais, turinčiais virš 300 AG.
Mercedes-Benz
Naujasis B klasės „Mercedes-Benz“ įgavo sportiškesnę išvaizdą bei naujesnes technologijas. Pirkėjai galės rinktis modelį su 1,6 litro benzininiu, turbokompresorių turinčiu varikliu, arba su 1,8 litro dyzeliniu agregatu. Šis „Mercedes“ turės specialų radarą, kuris galės padėti išvengti avarijų.
MINI
Gamintojo nuotr./Dvivietis „MINI Coupe“ |
MINI kupė – akį traukiantis dvivietis modelis, išlaikantis visus savo „šeimos“ bruožus. Šis automobilis turi pakankamai plačią variklių gamą, kurių galia siekia nuo 122 iki 211 AG. Būdamas beveik tokio pat ilgio, kaip ir „Mini“ hečbekai, šis kupė turi erdvesnę, 280 l talpos bagažinę. Įsigyti tokį modelį bus galima jau spalio mėnesį, jo kaina sieks apie 73 tūkst. lt.
Opel
Vokiečių gamintojas parodoje pristatys naująjį „Astra“ hečbeką, papuoštą GTC ženkliukais. Tikėtina, jog pastarasis modelis galės konkuruoti su „Volkswagen Scirocco“ bei „Renault Megane Coupe“. „Opel“ teigia, jog šis modelis turėtų būti itin sėkmingas Didžiojoje Britanijoje, tuo tarpu prekybos salonus jis pasieks jau šių metų pabaigoje.
Porsche
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Porsche 911“ |
Iš pirmojo žvilgsnio, atnaujintas 911 atrodo beveik taip pat, kaip ir ankstesnė jo versija, tačiau į parodą „Porsche“ atsivežė visiškai naują modelį bei atnaujintus 3,4 litro bei 3,6 litro variklius ir visiškai naują septynių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Vidutinės naujojo 911 degalų sąnaudos – tik 8,2 l/100 km.
Renault
Šis Prancūzijos automobilių gamintojas didelį dėmesį skyrė komerciniams automobiliams. „Frendzy Concept“ demonstruoja ekspresyvią išvaizdą, kurios tam tikri bruožai bus panaudoti visuose naujuose „Renault“ modeliuose (sportiniame „DeZir“, „Captur“ bei „R-Space“).
Toyota
„Toyota“ taikosi į tuos žmones, kurie ieško nebrangaus, naujoviško automobilio su šiuolaikinėmis technologijomis. Norėdami patraukti jaunų vairuotojų dėmesį, „Toyota“ sumontavo „Touch & Go“ sistemą, kuri suteiks labai patogų integruoto kompiuterio valdymą. Naujasis „Yaris“ su 1,0 litro varikliu ir 69 AG kainuos apie 40 tūkst. lt.
Be to, Frankfurte debiutuos ir visiškai naujas „Auris“.
Volkswagen
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Up!“ |
Vienas iš stambiausių pasaulio koncernų suprojektavo mažą miesto automobiliuką „Volkswagen Up!“. Tai – modernus, protingas bei smagiai atrodantis modelis su navigacine sistema, kompiuteriu, telefonu bei gera muzikos aparatūra. Up! – pirmasis, iš mažųjų VW produktų. Savo stende šis gamintojas pristatys ir daugiau miestui skirtų automobilių.
Tai tik nedidelė dalis naujienų – paprastai automobilių gamintojai nemažai jų „ištraukia iš po skverno“ ir parodo tik jau prasidėjus parodai. Ne išimtis bus ir šie metai.