Tokį 18 colių „apavą“ dėvės taupusis, keturcilindris 2012-ųjų A8. Nuo įprastų A8, šis ekonomiškas aukštos klasės limuzinas skirsis tik mažesniais ratlankiais bei kuklesniu variklio skyriumi.
Tačiau nemanykite, jog mažas, 2,0 litrų variklis bus vienintelis agregatas, priverčiantis judėti sunkų „Audi“. TFSI varikiui su 211 AG bei 350 Nm gyvenimą palengvins elektrinis motoras, turintis 54 AG ir 210 Nm.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Audi A8 Hybrid“ |
Gamintojas teigia, jog trumpiems momentams, hibridinis A8 generuos 245 AG bei 480 Nm galingumą. To turėtų užtekti, norint nedelsiant aplenkti net ir ilgesnę sunkvežimių koloną riedančią Lenkijos "siaurukais".
Elektros variklis sumontuotas prieš aštuonių laipsnių transmisiją. Jo generuojama galia keliaus tik į priekinius automobilio ratus. Energiją elektros motorui suteiks 36,7 kg sveriančios ličio-jonų baterijos, patalpintos itin tvirtoje bagažinės vietoje - saugumas vokiečiams labai svarbus.
Dviejų variklių varomas A8 100 km/h greitį pasieks per 7,7 sekundės, o spidometro rodyklė nustos kilti ties 235 km/h padala. Tokie rezultatai – visai padorūs, žinant, jog gigantiškas automobilis šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 6,4 litro degalų.
Negana to, pasibaigus benzinui, „Audi A8“ galės važiuoti vien elektriniu režimu. Pasiekę pastovų, 60 km/h greitį, galėsite nuvažiuoti apie tris kilometrus. Maksimalus greitis, kurį šis modelis gali pasiekti be skystų degalų – 100 km/h.
Vairuotojas turės galimybę rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų: „EV“ – suteiks pirmumą elektros motorui, „D“ – mišrus režimas, valdantis tiek benzininio, tiek elektrinio variklio darbą, „S“ – sportiškesnes charakteristikas suteiksiantis režimas.
Vizualiai, hibridinis „Audi A8“ nuo įprastų tokių modelių išsiskirs tik smulkmenomis. Gamintojas šio modelio kainas bei tiražą turėtų paskelbti per rugsėjo viduryje vyksiančią Frankfurto automobilių parodą.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Audi A8 Hybrid“ |