Žiūrėkite

Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“Tado Sedekerskio komentaras prieš rungtynes su Kauno „Žalgiriu“

2011 09 06

Frankfurto automobilių parodoje „Volvo“ pristatys daug žadantį konceptą

Kitą savaite startuosiančioje Frankfurto parodoje, „Volvo“ tikisi sulaukti daug dėmesio prie savo stendo.
„Volvo Universe Concept“
„Volvo Universe Concept“ / Gamintojo nuotr.

Su nauju savo kūriniu jie parodys, jog keturių cilindrų benzininiai bei dyzeliniai agregatai gali būti išties patrauklūs.

Vienas iš įtakingiausių žmonių visoje kompanijoje, Peteris Martensas, sako: „Laikas atprasti skaičiuoti cilindrus. Mūsų siūloma naujovė tikrai suteiks viską, ko pageidauja šių dienų automobilių pirkėjai.“

Naujieji keturių cilindrų agregatai bus gaminami pagal „Volvo Environmental Architecture“ (VEA) technologiją. Ir benzininiai, ir dyzeliniai varikliai turės tiesioginio įpurškimo sistemą, tačiau, pasak Martenso, šios jėgainės bus tiesiog idealios, montuojant jas į hibridinius automobilius: vidaus degimo varikliai ne tik pasižymės mažomis išmetamosiomis kenksmingų dujų emisijomis, bet ir geru dinamiškumu.

„Mūsų sukurti keturcilindriai varikliai, vertinant juos pagal galią, prilygs šių dienų šešių cilindrų agregatams, tačiau tuo pačiu demonstruos mažesnes degalų sąnaudas nei įprasti keturių cilindrų motorai“, - teigia Peteris - viena iš kompanijos „galvų“.

„Volvo“ taip pat atskleidė ir įspūdingą statistiką: pagal naująją VEA technologiją projektuoti varikliai turės net 60 procentų mažiau atskirų detalių, bus net 90 kg lengvesni už analogiškus, šių dienų agregatus bei demonstruos iki 35 procentų mažesnes degalų sąnaudas. Kol kas visa tai skamba pernelyg optimistiškai...

Šiek tiek vėliau, šių metų rudenį „Volvo“ savo automobiliuose taip pat išbandys ir kinetinės energijos kaupimo (KERS) sistemą, kuri suteikdama papildomus 80 AG sugebės „numušti“ degalų sąnaudas dar 20 procentų.

Tačiau naujienos čia nesibaigia: naujasis, Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis konceptas bus pagamintas ant naujos platformos (iki šiol, dabartiniai „Volvo“ buvo gaminami, naudojant „Ford“ platformą). Gamintojas teigia, jog tai leis sutaupyti 100-150 kg. Negana to, naujasis automobilio pagrindas bus gaminamas gerokai pigesniais kaštais, o pats Peteris Martensas dar kartą tikina, jog šis modelis prilygs tiems, kurie demonstruoja geriausius dinamiškumo bei ekonomiškumo rezultatus.

„Volvo“ valdžia mano, jog inžinierių pasiekti darbai suteiks jų kompanijai labai šviesią ateitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos