„Toyota“ dizaineriai jau dirba prie kosmetinio šio automobilio atnaujinimo, tuo tarpu inžinieriai tiria, kokiu būdu reikėtų didinti variklio galią. Sprendimų daug – galima montuoti turbokompresorių, mechaninį kompresorių arba paversti automobilį hibridu, – pasakoja vienas iš kūrėjų Tada. – Pastarasis galios didinimo būdas automobiliui suteiktų tokių privalumų, kokiais nepasižymi priverstinis oro pripūtimas.“
Inžinierius akcentavo, kad „Toyota Racing Development“ padalinys ištyrė, jog iš šio automobilio labai lengva pašalinti apie 100 kilogramų. Būtent tiek svertų hibridiniai agregatai, kurie galėtų būti montuojami kuo žemesnėje pozicijoje bei dar labiau pagerintų geras automobilio valdymo savybes.
Ženevoje „Toyota“ pristatė ir GT86 kabrioletą. „Pirmiausiai valdyba sakė, kad GT86 kupė gamyba yra labai rizikinga, todėl kabrioleto gamybai žalią šviesą jie uždegė tik įsitikinę kupė modelio sėkme ir užtikrinta paklausa“ , – teigė Tetsuya.
Mato Buzelio nuotr./„Toyota GT86“ kabrioletas |