Papildoma galia gauta patobulinus variklio valdymo bloką, turbinos sistemą, sportinę išmetamųjų dujų sistemą su sumažintu slėgiu jos gale ir naudojant degalus, kurių oktaninis skaičius 100. Šio triūso rezultatas – 1,6 litro „OPC“ turbininio variklio galia padidinta nuo 141 kW/192 AG iki 154 kW/210 AG. Vienam variklio darbinio tūrio litrui tenka 131,4 AG. Šios klasės automobiliams tai išties įspūdingas rezultatas. Maksimalus sukamasis momentas padidėja nuo 230–266 Nm iki 250 Nm arba 280 Nm, kai naudojama trumpalaikio galios didinimo funkcija („Overboost“).
Norint tokią galią paversti efektyvia varomąja jėga, priekinėje ašyje įmontuotas mechaninis, daugiaplokštis riboto praslydimo diferencialas. Tai leidžia sumažinti ratų praslydimą didinant akceleraciją arba staigiai pasikeitus kelio dangai. Ši naujovė taip pat praverčia nuvažiavus į lenktynių trasą.
Galingiausios „Corsa“ versijos važiuoklė taip pat patobulinta. Ji yra labiau pažeminta, joje sumontuotos naujai sukurtos „Bilstein“ spyruoklės ir amortizatoriai. Šie komponentai yra suderinti su taip pat modernia savo srities lyderio „Brembo“ lengvo lydinio priekine stabdžių sistema. Stabdžių diskai turi specialius griovelius, tad pasižymi puikiomis stabdymo charakteristikomis. Automobilyje įmontuotos važiuoklės stabilumą ir saugumą didinančios sistemos – ABS, traukos kontrolės (TC) bei elektroninė stabilumo sistemos (ESC) – „Opel“ bandymų centro ekspertų taip pat suderintos su naujomis automobilio techninėmis charakteristikomis.
Šį automobilį išskiria ir dvi naujai parengtos naujos kėbulo spalvos – obuolio žalumo „Grasshopper“ ir raudona, pavadinta „Henna“. Naujai versijai „Opel“ sukūrė originalaus dizaino, 8x18 dydžio, blizgios pilkos spalvos aliuminio ratlankius, ant kurių montuojamos 18 colių, 225/35 padangos (greičio indeksas V). Priekinis oro aptakas, dvigubas nerūdijančio plieno išmetamųjų dujų vamzdis bei „Nurburgring“ logotipai ant centrinio statramsčio – tai dar keli akcentai, kurie išskiria „Nurburgring Edition“ versiją nuo įprastos „Corsa OPC“.
Sportiško stiliaus salono apdaila paįvairinta unikaliomis plokštelėmis ant slenksčių su juodos ir raudonos spalvos „Nurburgring“ užrašu. Be to, tiek priekyje tiek gale yra „Recaro“ sportinės sėdynės, kurių papuošimui naudotos dygsniuotos baltos siūlės, taip dekoruotos ir rankinio stabdžio bei pavarų perjungimo svirtys. Priekinių sėdynių atramos galvai taip pat papuoštos „Nurburgring“ logotipu, o vairaračio apdailai naudojamas juodas lakas.
Išskirtinės vairavimo charakteristikos – išskirtinis vairavimo malonumas
Tipinės automobilio charakteristikos rodo tik orientacinę informaciją, ką reiškia vairuoti „Corsa OPC Nurburgring Edition“ automobilį. 100 km/h greitį jis išvysto per 6,8 sekundės, o didelis sukamasis momentas leidžia išnaudoti pavarų laipsnių galimybes. Mažasis hečbekas penktu pavaros laipsniu nuo 80 km/h greičio iki 120 km/h, įsibėgėja per 6,2 sekundės, o išvystydamas maksimalų 230 km/h greitį, tampa vienu iš lyderių savo klasėje. „Euro 5“ ekologinius standartus atitinkančio „ECOTEC“ variklio vidutinės degalų sąnaudos pagal MVEG standartus – 7.6 l/100 km, o CO2 tarša – 178 g/km.
Iš užuominų galima suprasti, jog „Corsa OPC Nurburgring Edition“ sieja „Opel“ su žymia „Eifel“ lenktynių trasa. Galingiausia „Corsa“ versija turėjo išlaikyti idealaus vairavimo dinamikos testus, kurie vyko vienoje sunkiausių pasaulyje „Nurburgring“ trasoje, šiauriniame žiede. Bandymų metu automobilis patyrė ekstremaliausias ir didžiausias apkrovas. Vairavimo malonumas neapsiriboja vien tik greičiu ar valdymo tikslumu: naujos išmetamųjų dujų sistemos garsas suderintas su automobilio charakteriu, kartu suteikdamas ir optimalų automobilio darbą.
Naujosios „Corsa OPC Nurburgring Edition“ versijos reikšmę geriausiai apibūdino „Opel“ ženklo ambasadorius bei „OPC“ bandymų komandos treneris Joachimas „Jockelis“ Winkelhockas: „Įsėdęs į šį automobilį jį vairuoji, vairuoji ir ... nenori sustoti", - pasakė tai su jam būdinga paprasta maniera ir tipine šelmiška šypsenėle.